Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De siste oppdateringene til Windows 7 gjør at maskinen min fryser og jeg må re-starte den manuelt, fjernet oppdateringene og da er alt tilbake til det normale.

Hvilken prosedyrer foretar man seg da ?

 

 

Og prosedyren er ikke å bytte til epleprodukter :)

 

Bytte til linux :dukke: ;)

 

Tror jeg ville sjekket om det er noen drivere som trenger en oppdatering. Kanskje kjørt memtest+ en par-tre runder for å sjekke om det er noe med minne som gamle bugs i W7 ikke fanger opp. Hva med bios?

Lenke til kommentar

Googler etter feilmeldingene, og oppdaterer drivere.

 

Jeg får ingen direkte feilmeldinger kan dog lese av registrerte feil men de gir ingen feedback i google, maskinen slutter bare og fungere, tror jeg får ta en sikkerhetsbackup og installere W7 på nytt for og se og det hjelper.

 

Bytte til linux :dukke: ;)

 

 

Ingen problemer, blir bare mer gratisjobb til deg :p

Lenke til kommentar

Noe helt annet: har min egen lille Aprilfest på gang, det er å se alle bidragene/kommentarene samt gi alle bildene en påskjønnelse :)

Flink gutt :)

 

Jeg er som vanlig treg som et esel...

 

Har bilder i fra alle dagene. Og historier rundt alle bildene ( iallefall i hodet mitt).

Jeg får tid på mandag og tirsdag så skal jeg komme opp med alle bilder i rett rekkefølge.

 

Vanskelig å få tid til foto jobber, foto hobby - samtidig som det er heldagsprøver og setting av terminkarakterer på vgs.

 

Må prioritere litt og valget ble da å ta bildene, og heller komme med de sent en å ikke delta i det heletatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å hjelpe deg med linux regner jeg med er bare barnemat sammenlignet med hjelpen gir et par eldre personer jeg kjenner.

Kjenner meg igjen. I helga var jeg hos svigers. De spør av og til om hjelp med PCen. Over telefonen. Så når jeg var der nede så tenkte jeg og dama at hvis vi innstallerte LogMeIn ville det bli mye enklere neste gang.

Men det var lettere sagt enn gjort. Det jeg trodde ville ta maks fem minutter tok en halvtime, tre kvarter. For gamla skulle gjøre alt selv siden det var hennes PC og jeg måtte i stedet forklare hvert eneste lille steg. Hu begynte tilogmed å lese EULA-en.

Lenke til kommentar

Veldig takknemmelig for at jeg leste om Horusbennu stativ her inne.

Fikk meg en monopod i posten i går, og for usle 60$ så fikk jeg et knallprodukt.

 

Angrer nesten på at jeg ikke kjøpte "tripodden" min herifra, istedenfor å handle et Redged stativ fra Stavanger Foto

Men bare nesten :)

 

Leveringstiden var tre kvarter og en flaske med brus

Lenke til kommentar

link til der du kjøpte det ringperm? hørtes billig ut for en bra monopod

 

Jeg brukte Ebay og et kjapt søk på Horusbennu gir deg en del gode treff. Jeg kjøpte fra selger Cameramate2010. Modell er MP-5500CX DSLR Camera Monopod Carbon (57")

 

Jeg sitter på jobb, og ebay er sperret, så jeg kan ikke gi deg en direkte link. :)

Lenke til kommentar

Donkeyboy på Rockefeller, hjem etter 17 timer jobb!

 

Monopod var praktisk i dag. Men et forbanna mas å håndtere med flere kamerahus og objektiv og telekomvertere

På konsert med Donkeyboy - burde du da ikek vært ute blandt de søte fansa ;)

 

Forøvrig - NRK1 har et program om Pink Floyd - Dark side of the moon. Et nytt et.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...