Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

- Bildene tas, man drar til redaksjonen og sendes ut for å ta bilder av en grønn elg.

Dette kan nok være en vel så god teori som noe annet; for mine øyne ser dette ut til å være gjennomført venstrehåndsarbeid, men om fotografen gjennom hele prosessen ikke har hatt annet enn en venstrehånd å holde på prosjektet kan det godt være at resultatet han fikk ut av det var helt greit gitt omstendighetene. Vi glade amatører har det veldig greit når vi kan velge å ikke legge ut et eneste bilde hvis latskapen eller udugeligheten kommer over oss en måned eller tre.

 

Da er den gjenværende tragedien at det som har prøvd å fremstå som en oppegående avis skaper omstendigheter som dette om et VM arrangert i Oslo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tidspress og pressebilder hører sammen. Kan komme med et eget eksempel fra fredagen og åpningen av festivalen Blåfrost: Bildeserie. Samtlige bilder ble tatt, redigert og publisert på rundt 2 timer sammenlagt, og jeg var på konserten i ca halvannen time...

 

Edit:

Andre bildeserier fra helga:

Pogo pops

Dumdum Boys

Litt diverse (Forøvrig ikke mine bildetekster, var noen artige formuleringer der).

Kaizers

 

Alle bildene ble redigert "fort og gæli" i de 15 -20 min lange pausene mellom artistene eller utover nettene.

 

Edit2: Kaizers bildeserien ble akkurat publisert.

Endret av Killswitch
Lenke til kommentar

Tidspress og pressebilder hører sammen. Kan komme med et eget eksempel fra fredagen og åpningen av festivalen Blåfrost: Bildeserie. Samtlige bilder ble tatt, redigert og publisert på rundt 2 timer sammenlagt, og jeg var på konserten i ca halvannen time...

 

Edit:

Andre bildeserier fra helga:

Pogo pops

Dumdum Boys

Litt diverse (Forøvrig ikke mine bildetekster, var noen artige formuleringer der).

Kaizers

 

Alle bildene ble redigert "fort og gæli" i de 15 -20 min lange pausene mellom artistene eller utover nettene.

 

Edit2: Kaizers bildeserien ble akkurat publisert.

Morsomt å se at Chip Foose har vært i Bodø.. :D

 

Hvilke restriksjoner var satt på foto under DDB forresten?

Lenke til kommentar

Nikonboys. Fan eller ikke:

 

Driver å prøver å øke kvalifikasjonene mine når det gjelder rådgiving på rimelig eller halvrimelig tele på Nikon.

 

Nikon AF-S DX Nikkor 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR eller

Nikon AF-S DX VR Zoom-Nikkor 55–200 mm f/4–5,6G IF-ED?

 

Jeg har oppfatta det som om den siste er brukbar og gir mye for penga. Men den første, er det noe å samle på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...