Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Har pløyd meg gjennom tre sesonger av The Wire, og hva skal man si? Det skjer ikke så mye, men serien er utrolig avhengighetsskapende likevel...

 

Synd det bare er en sesong av Dexter å få kjøpt! Genial serie.

 

Edit: Har en uåpnet boks med Band of Brothers selv :roll:

Endret av abraxa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har pløyd meg gjennom tre sesonger av The Wire, og hva skal man si? Det skjer ikke så mye, men serien er utrolig avhengighetsskapende likevel...

 

Synd det bare er en sesong av Dexter å få kjøpt! Genial serie.

 

Edit: Har en uåpnet boks med Band of Brothers selv :roll:

 

The Wire er det ypperste HBO kan tilby av slik underholdning! Herregud for en fantastisk serie. Nesten på kanten til perfekt.

 

Åja, faen, det er jo samedagen idag! Gratulerer til alle samene her inne, enten dere er fulblods, bastarder eller kvarter. Fadderen min inviterte venner og kjente på pizzakveld idag, for å feire samene sin nasjonaldag (Hun er semisame / halvsame).

 

Edit: Whaoh. En utrolig lite subtil fugl ga meg et hint om at ordet "bastard", ikke var så veldig populært når man bruker det i samme setning som same. Skal ta det til etteretning.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Er halvveis i sjokk her, jeg. En pakke som ble sendt fra et vanlig postkontor i Oslo litt før kl 14 på i går, ser ut til å være fremme på postkontoret mitt i morra. Den er i alle fall registrert på omlastningsterminalen her i byen i formiddag idag.

 

Og ja, det er 70-200 F/2,8 IS USM'en. :D

Lenke til kommentar
Kjøpt meg fotohansker. Håper de hjelper når jeg skal fotografere jibbere i tre timer på søndag. :)

 

http://products.lowepro.com//CatalogImages...0-IMG1_LRG.jpeg

Litt hjelper de nok. Selv tok jeg i bruk tykke goretex hansker og armhulene mine for å varme meg når jeg stod en og en halv time i strekk og tok bilder i Hafjell. Litt uvisst hvor kaldt det var, men kaldt nok til at tommelen ikke klarte å operere rullehjulet skikkelig når vi stakk inn for å titte på bildene.

 

Jeg så foressten at du hadde registrert deg på skifilm. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...