Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

...

Hvorfor har ikke flere objektiver samme opplegget med solblenderen? Skikkelig metall som man skrur på med skikkelige gjenger..

Fordi vi som kunder forlanger maks ytelse for minimum penger. En plass må produsentene spare inn.

Men jeg er hjertelig enig med deg. Skraklete motlysblendere er irriterende.

 

En annen ting er at sånne halvgode motlysbledere kan være bra når uhellet er ute. Bedre at den gir etter, enn at selve objektivet tar kvelden.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En annen ting er at sånne halvgode motlysbledere kan være bra når uhellet er ute. Bedre at den gir etter, enn at selve objektivet tar kvelden.

Mhm. Jeg slang kameraet (med 30mm og SB-800) i førersetet på bilen her om dagen. Litt stressa slang jeg meg ned i setet etterpå, og kjente hvordan solblenderen ga etter under meg... :roll:

 

Heldigvis er den av tykk og fleksibel plast, så det ble ingen permanent skade, selv av ca. 100 kg mannemann.

Lenke til kommentar
En annen ting er at sånne halvgode motlysbledere kan være bra når uhellet er ute. Bedre at den gir etter, enn at selve objektivet tar kvelden.

Mhm. Jeg slang kameraet (med 30mm og SB-800) i førersetet på bilen her om dagen. Litt stressa slang jeg meg ned i setet etterpå, og kjente hvordan solblenderen ga etter under meg... :roll:

 

Heldigvis er den av tykk og fleksibel plast, så det ble ingen permanent skade, selv av ca. 100 kg mannemann.

Deg og utstyrsvoldtekt altså! :tease:

Lenke til kommentar

Jeg blir helt imponert. Bestilte noe fra kaffebrus for noen dager siden, og posten sverige har hatt jevnlige oppdateringer på pakkesporingen, rask tollbehandling, og rask videresendelse til Oslo, men hva skjer? Pakken har ligget hos posten norge i tre dager, uten at de har klart å få fingen ut. Heia posten norge!

Lenke til kommentar
Det eneste gode med skøyter er at Johan Brun en gang tok et fett skøytebilde. Ellers er det kjedelig.

Tror jeg skal få meg en skøytetur neste gang jeg er på ferie i Lofoten. Kan bli noen fine skøytebilder (eller "skrytebilder", hvis jeg får en schværing), selv om fokus nok kommer til å være på motivet og ikke fototeknikk.. :)

Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med postgangen, iallefall fra Tromsø og nordover. Ting tar gjerne en 4-5 dager til Tromsø, og da er det noen og 90 mil igjen. Merkelig nok får jeg alltid hentelappen i postkassa neste formiddag og kan hente pakken på butikken.

...

altså pakkesporingen viser det. Kan jo hende at det er i Tromsø ting ligger noen dager da..

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...