Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævlig mykje dårleg retusj innan glam-verda ja, men det er mange som byrjar å klage med ein gong huda byrjar å sjå litt kunstig ut. I mange tilfelle innan sjangeren er det jo akkurat det ein ynskjer å oppnå. Det er forskjell på å retusjere for numero og chicks with tits.

Jeg synes glamour-bilder er uinteressante uansett, jeg har ikke noen sterke følelser verken den ene eller den andre veien. Det er en sjanger det også. Men det er en sjanger som til tider produserer morsomme resultater.

 

Det jeg ikke liker er folk som tar vanlige portretter av vanlige folk og bruker glamour-retusjering på dem. Det slår feil i alle situasjoner.

 

Enig, fru Badeand, glam er K J E E E D E L I G og uinteressant. -Og det ligger vel ofte

profittinteresser (i motsetning til kunstneriske ambisjoner) bak. -Men, som du sier, av og til avstedkommer denne sjangeren resultater som man kan trekke på smilebåndet av.

Man sitter vel i glasshus her, selv har jeg en hang til banale bilder av typen solnedganger, høstfarger og både allehånde storslåtte scenarier og detaljer fra naturen. Ikke akkurat originalt, men so what? I know what I like! Sånn sett får man vel akseptere at andre har andre preferanser enn en selv. Mangfoldet er jo det som gjør det meste spennende.

 

-Lazy

Lenke til kommentar
jepps.. Jeg ble ganske overrasket over hvor mye som lå i det lyse området.

Oh yeah. Husker jeg lekte litt med D3en til en kompis, ISO1600, råfil. Dro ned to steg utbrent skalle slik at den så naturlig ut. Imponerende, pokker så imponerende.

veit. Noe må man få igjen for å betale såpass for et kamera.

Lenke til kommentar
Haha, shit så "politisk" korrekt å være anti glam.

It's how it's done.

 

 

Spesielt populært å være anti-glam om du er fotoentusiast. Da har du jo også mulighet til å rakke litt ned på folka som står bak fotograferingen / retusjeringen, samtidig som du prøver å overbevise deg selv om at du ikke har lyst til å ta bilder av halvnakne damer selv =D

Pfft, bare kjøp dere en Realdoll hver da vel, så slipper dere bruke så mye tid på etterbehandlingen :tease:

Lenke til kommentar
Til info! Klokken 22 @ Discovery: Dokumentar. Bear Grylls neste utfordring er å overleve de tøffe omgivelsene i Patagonia. Han jakter på føde i en bøkeskog, vasser gjennom en frossen myr og svømmer i iskaldt vann.

Den har jo gått fjorten ganger før? Begrensa kor moro det er å sjå på ein fyr som stort sett berre klarar å seie. "Oh my god, this tastes like shit!" og "If I'm gonna survive, I have to get out of here as soon as possible!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...