tomsi42 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Denne uttalelsen syns jeg var ganske episk beskrivende om ambisjonsnivået: Det helt greit at jeg får lange evalueringer på bildene mine, bare jeg slipper å gjøre det samme, det gidder jeg som regel ikke. Akkurat den synes jeg du skal ta tak i og svare på - du har jo en del fornuftige tanker om det å gi kommentarer. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 La oss kommenterer trollene til taushet Fristende, men det vil bli oppfattet som "sluggervirksomhet", og særlig hvis vi går i stim. Vi bør bidra i bildekritikken med det hver av oss ønsker å finne mer av der, men for min del så gir jeg verken terningkast eller kommentarer før hhv reservasjon mot terningkast og evalueringskoder er implementert. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Vi bør bidra i bildekritikken med det hver av oss ønsker å finne mer av der, men for min del så gir jeg verken terningkast eller kommentarer før hhv reservasjon mot terningkast og evalueringskoder er implementert. This. Akkurat det jeg tenker om saken akkurat nå. 6 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Jeg begynner å like situasjonen på fotodelen av diskusjon.no. Føles som første dag i 8.klasse, hvor man delte seg inn i grupper, og evaluerte de andre nykommerne på avstand. Ingen turte å si noe eller gjøre noe for å bli lagt merke til av de eldste 10. klassingene på skolen som satt på trappen ved inngangsdøra, og røyka og snuste med mopeder liggende foran dem. Endret 15. august 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Det er kanskje best, så vi kan vurdere bildene utifra ståstedet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Ser etter en redigeringskjerm til dama. Hva får jeg for 2-3K for øyeblikket som er godt til dette formålet? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Ser etter en redigeringskjerm til dama. Hva får jeg for 2-3K for øyeblikket som er godt til dette formålet? Herrefred så kjip du er! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 (endret) HP ZR24W koster vel 3k om den fortsatt er i salg? Jeg ga også 3k for min Dell U2410 brukt, men det går ikke så mange av dem. Edit - HP ZR24W til 3095 på Netshop Dell U2410 til 3499 på Dustin Endret 15. august 2011 av ventle Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Ser etter en redigeringskjerm til dama. Hva får jeg for 2-3K for øyeblikket som er godt til dette formålet? Herrefred så kjip du er! Vet. Men lommeboka tillater ikke stort mer. Det er enda kjipere ting her i verden. Husleie f.eks. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg kjøpte en Dell U2311Hb i vinter, den kostet under 2000,- har riktig type panel, hele SRGB fargerommet og litt stor variasjon i lysstyrken over skjermflata. I grunne veldig fornøyd med den, men vet det er endel bedre skjermer når du har 3000 å svi av Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Se opp for IPS-skjermer med bare 6-bits pr fargekanal - som Dell ser ut til å ha minst 1 av. Da får du bare 256.000 farger - akkurat som vanlig TN-panel. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 I ettermiddag går jeg på posten og sender E-620'en min til en ny eier. Så blir det å vente i et par måneder og se om Olympus kommer med en E-50. Hvis ikke, så blir det mer Olympus glass på salg. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Ang skjerm. PS har tilbud på en 10-bits P-IPS-skjerm på 24" til 3395,-. Test av HW (anbefales). Denne tror jeg kan være super til fotoredigering! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 (endret) I ettermiddag går jeg på posten og sender E-620'en min til en ny eier. Så blir det å vente i et par måneder og se om Olympus kommer med en E-50. Hvis ikke, så blir det mer Olympus glass på salg. "Annonser" det | så t|lfelle her. Mer Olympusglass t|l en "b|ll|g" penge passer meg ypperl|g. Endret 15. august 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Så blir det å vente i et par måneder og se om Olympus kommer med en E-50. Hvis ikke, så blir det mer Olympus glass på salg. Og hvis ikke skal du vurdere igjen om du skal opp på fullframe? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Tror det er på tide med noe med M-mount, Tom. Som bruker film. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Og hvis ikke skal du vurdere igjen om du skal opp på fullframe? Nei, da blir det µ-4/3 for alle penga Tror det er på tide med noe med M-mount, Tom. Som bruker film. Film er jeg ferdig med. Men M-mount kunne friste "Annonser" det | så t|lfelle her. Mer Olympusglass t|l en "b|ll|g" penge passer meg ypperl|g. Men det er bare det at en billig penge passer meg dårlig Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg vet ikke hva man selger og kjøper Olympus for nå, men M8 får man jo til nesten vurderbare priser nå for tiden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Jeg vet ikke hva man selger og kjøper Olympus for nå, men M8 får man jo til nesten vurderbare priser nå for tiden. Jeg har nok ikke nok Olympus utstyr i gjen til å dekke en brukt M8. Og bilen er vel for gammel til å selges for å dekke resten ... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. august 2011 Rapporter Del Skrevet 15. august 2011 Joda. Synd du ikke er interessert i film, to M6 til greie priser på foto.no/finn nå. Om noen andre er interesserte: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30073392 http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?searchstring=leica&id=156928 Hadde gått for M6 om jeg hadde 6500 til overs/ikke en M2 allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå