Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kråkfot: Reinhekla grisetakling!

 

[...]Eirik Bakke må være Norges mest grisete fotballspiller!

 

 

Ahh, endelig en journalist som taler sannheten.

 

Merkelig at han unnlater å nevne Demidov i den samme artikkelen.

Og at han omtaler Odd Inge Olsen som en "tvers gjennom hederlig fotballspiller". At han kvestet Tommy Øren var jo bare et uhell må vite. Noe må de vel gjøre for å fokuset vekk fra andre ting der oppe :roll:
Lenke til kommentar

Demidov er jo engegutt i forhold til Bakke. Demidov kommer med harde, men persise taklinger. Når det først går galt er det ikke så alvorlig at det gjør noe. Når Demidov kommer ut på banen så dominerer han duellene med hele kroppen. Når Bakke prøver på det samme bruker han albuene og knottene. Ikke bare grisespill, men han fremstår jo helt talentløs i tillegg.

 

edit: Den fremstillingen av RBK så ganske grei ut, hadde det ikke vært for at RBK ikke har stresset dette med krampe etter kampen. Er veldig godt mulig at NFF allerede har bestemt seg for at Pelu skal brukes som eksempel.

Endret av Armageddon
Lenke til kommentar
Semb er jo helt rå når det gjelder å være helsvart.

Huff, Semb skal garantert kommentere et par kamper for TV2 i EM, om ikke alle kampene TV2 sender. Hører heller på fotballgutta fra Canal Digital, enn Semb & Co. fra TV2.

Jeg fikk høre at det kun er HD-kanalene til CD som skal vise EM, stemmer dette? Hadde ikke planer om å bruke mer tid på tv2 enn absolutt nødvendig.

 

Merkelig at forfatteren har glemt at for bare noen måneder siden var grisespilleren Riseth lønnet av RBK og godt likt av RBK-tilhengerne.

Mulig jeg bare er halvveis RBK-tilhenger isåfall. Riseth og grisespillet hans har jeg alltid mislikt! Tror de fleste i bartebyen mislikte han til tider jeg. En spiller er ikke fredet selv om han har på seg trøyen til favorittlaget mitt.

Lenke til kommentar
Hvorfor ble det egentlig spilt midtukekamper? Det ødela hele VIFs tilskuerstatistikk når det bare dukket opp 8300 i går.

 

1. Det var strålende vær (Stranda gikk foran fotballen)

2. Vålerenga har ikke akkurat prestert i det siste (Ikke akkurat best på hjemmebane heller)

3. Scorer lite mål om dagen

4. 2-0 tap mot Lyn smaker aldri godt

5. HamKam er motstanderen (Ikke akkuart noe publikumsmagnet)

Lenke til kommentar

Jeg spurte ikke hvorfor vi hadde få tilskuere. Det er dine nevnte grunner og at det ble spilt kamp på en torsdag. Jeg lurer på hvorfor kampen ble spilt på en torsdag. På en tilsvarende kamp en søndag ville det vært 13-14000 tislkuere.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
N(ø)FF satt denne kampen til en torsdag, fordi både HamKam og Vålerenga har cupkamper tett opp mot den egentlige kampdagen.

 

Sist gang vi hadde cupkamp ble den flyttet til en onsdag og tippeligakampen fikk være i helgen. Cupkampene er ikke så store enda at det lønner seg å spille dem i helgene.

 

Vet ikke hvor mange fler dere ville fått på søndag da det er en av de siste fine dagene for denne gang.

 

Det var fint vær mot Bodø/Glimt også. Da var det rundt 14000.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...