Gå til innhold

Tippeligaen 2008: Status: [22.Runde]


Raste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig deilig at kampene er flyttet til klokken 4, så slipper jeg å sitte og være nervøs helt til 6 :yes:

 

Fredrikstad som kommer innom Alfheim i kveld med et sterkt ønske om å spikre seg til toppen før ferien er i gang. Håper virkelig at Reginiussen klarer å holde kontroll på Tarik og at Haugen passer opp for Wehrmann og Gashi så de ikke får rom til sine fantastiske langskudd.

 

Tradisjonelt har Tromsø god kontroll på Fredrikstad på Alfheim,har faktisk 4-0-0 på de fire siste og 12-4 i målforskjell om jeg husker rett. Men laget deres virker veldig sterkt i år så en tøff match blir det uansett

Lenke til kommentar

Bakke er en grisespiller (selv om han var verre i fjor), men rett skal være rett. Han har fått langt mer juling enn han har gitt i år. Noe personer som har sett Brann sine kamper kan betvile. Jeg blir overrasket om han går skadefri ut sesongen.

 

Merkelig hvor mye fokus noen supportere til RBK har på alt annet enn RBK. Det være seg andre lags spillere, fotballkommentatorer eller trenere. Er nesten som å høre på AP-politikere som snakker mer om FRP enn om AP :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Utrolig deilig at kampene er flyttet til klokken 4, så slipper jeg å sitte og være nervøs helt til 6 :yes:

 

Fredrikstad som kommer innom Alfheim i kveld med et sterkt ønske om å spikre seg til toppen før ferien er i gang. Håper virkelig at Reginiussen klarer å holde kontroll på Tarik og at Haugen passer opp for Wehrmann og Gashi så de ikke får rom til sine fantastiske langskudd.

 

Tradisjonelt har Tromsø god kontroll på Fredrikstad på Alfheim,har faktisk 4-0-0 på de fire siste og 12-4 i målforskjell om jeg husker rett. Men laget deres virker veldig sterkt i år så en tøff match blir det uansett

 

Vel blåst! Og FFK nådde målet ved å bli nr. 2 før ferien. Godt jobbet på "innendørsteppet" til Gutan! Så får vi nå se om de som er først før ferien kommer til å slite til høsten ...?

 

Ulidelig spennede som vanlig. Jeg tror jeg tar meg en iskald en nå ... :whistle:

Lenke til kommentar
Godt jobbet på "innendørsteppet" til Gutan!

Underlaget er like godkjent som alle de andre i Tippeligaen og holder mer enn god nok kvalitet. Skjønner ikke hvor alle disse klagene kommer fra, folk burde heller være glad for at Tromsø ikke lenger spiller på den potetåkeren Alfheim var til tider på våren før kunstgresset ble lagt.

 

Kampen var vel det jeg forventet. Tromsø leder an spillemessig men det hjelper lite da det er antall scoringer som avgjør hvem som vinner fotballkamper. Virker som Tromsøs spisser prøver ting de ikke har egenskapene til å utføre,er lei av å se Rushfeldt ta 2-3 skudd pr kamp fra 20 meter når hver og en av dem ender 10 meter til side for mål. Da kan han heller holde seg i boksen og la noen andre ta seg av langskuddene.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Godt jobbet på "innendørsteppet" til Gutan!

Underlaget er like godkjent som alle de andre i Tippeligaen og holder mer enn god nok kvalitet. Skjønner ikke hvor alle disse klagene kommer fra, folk burde heller være glad for at Tromsø ikke lenger spiller på den potetåkeren Alfheim var til tider på våren før kunstgresset ble lagt.

 

Kampen var vel det jeg forventet. Tromsø leder an spillemessig men det hjelper lite da det er antall scoringer som avgjør hvem som vinner fotballkamper. Virker som Tromsøs spisser prøver ting de ikke har egenskapene til å utføre,er lei av å se Rushfeldt ta 2-3 skudd pr kamp fra 20 meter når hver og en av dem ender 10 meter til side for mål. Da kan han heller holde seg i boksen og la noen andre ta seg av langskuddene.

 

 

 

Underlaget er akseptert og slett ikke godkjent av "alle"!

Når jeg leser kampreferatet på div. nettaviser så er det fortjent at de som evner og putte ballen mellom stengene vinner.

 

FFK brøt trenden for ... :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...