Gå til innhold

Mafiaspillet Mafiaens Hevn - diskusjonstråd med utvikler


Anbefalte innlegg

Sorry, men jeg skjønner det ikke, hva er vitsen med å lage et identisk mafiaspill som allerede ligger ute tusenvis av andre steder, som kun er oversatt, skiftet navn og logo på? Hadde du faktisk lagd det på bunn av helt selv hadde jeg vært imponert, men kopiering er bare failed. Skal man lykkes med mafia spill i disse dager bør man tenke nytt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Spillet er BRA... Jeg het(er) Frudrik, ble nettop DA(Deaktivert). Det dårlige med spillet er Admin og Modsa. Jeg hadde sagt ifra om at min fetter som hos meg og vi hadde samme passord, men fordiom ble vi DA. Det eneste som er dårlig med det er at man blir Deaktivert litt veldig for fort og Cenezo tror at det ikke finnes noen boter, men det gjør det. Noen som er umulige og ta og noen andre som er auto.

 

Bra spill :)

Lenke til kommentar
Spillet er BRA... Jeg het(er) Frudrik, ble nettop DA(Deaktivert). Det dårlige med spillet er Admin og Modsa. Jeg hadde sagt ifra om at min fetter som hos meg og vi hadde samme passord, men fordiom ble vi DA. Det eneste som er dårlig med det er at man blir Deaktivert litt veldig for fort og Cenezo tror at det ikke finnes noen boter, men det gjør det. Noen som er umulige og ta og noen andre som er auto.

 

Bra spill :)

Enig med at Modsa er litt for kjappa til og DA folk, men som sagt; de er loven :p

 

btw er Nopros ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...