Gå til innhold

Mafiaspillet Mafiaens Hevn - diskusjonstråd med utvikler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Elendig språk! Få inn noen til å skriv om alt!

 

På byoversikt: "Her kan du se hvem som eier hva!"

Mine ting: "Her kan du se hvilke ting du har!"

 

:nei:

 

Edit:

Og ja, det er ikke Alex1331 som har laget det. Det er en fyr som heter Danny. Jeg kjenner han.

Endret av Thomas.
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Nidaroo: Det er da noen år siden det, tok ikke så lang tid å lære seg. Og jo, jeg har laget spillet fra bunnen av. Jeg burde kanskje ha startet med noen mindre, ettersom jeg har blitt nødt til å gå over hele siden for å optimalisere den et par ganger.

 

Kommer snart enda en offisiell nettside fra meg, men design tar lang tid for meg. :p

 

Alle er velkommen på spillet. De som ikke takler noen skrivefeiler får det lettere på spillet siden det er mindre av dem nå. x)

 

Dersom du har et bra forslag så får du sende meg en melding her på forumet, eller poste her.

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Nå er denne posten snart hele syv år gammel, men nå i sommer kommer jeg til å bruke en god del tid på å oppdatere spillet med ny funksjonalitet.

 

Spillet fikk nettopp et nytt design og er nå tilpasset mobiler(work in progress).

Vet ikke om det fortsatt er mange her på forumet som spller, men planen er å bytte ut fight club med en nyere. Den nye versjonen velger motstander basert på rating(ELO-lignende, antar at de fleste som spiller LoL vet halvveis hva det går ut på). Mengden exp en får skal baseres på ratingen. Tror du det hadde blitt interessant?

 

Som sagt, kom gjerne med tilbakemeldinger. :)

Setter og stor pris på hva førsteinntrykket av spillet er fra de som enda ikke har prøvd det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det så nok ikke ut, Rudde - så det er forståelig.

 

For de fleste er vel mafiaspill ganske så ~2006. Men det skal og sies at den gang var det NordicMafia folk flest holdt seg til, og det meste er nå langt bedre enn NordicMafia, slik det burde være etter så mange år.

Morsomt å se at det fortsatt er mange av de samme brukerne på forumet her så mange år senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var ikke så aktiv på mafiaspillfronten i 2006~ men synes da det er rimelig spennendes å sette seg litt inn i mafiaspill og dette er nok det mafiaspillet jeg har brukt mest tid på både pågrunn av det sosiale ved det - Forumet og folka og såklart spenningen av å drepe andre brukere samt planlegge ting osv :)

 

Synes dette spillet er verd ett forsøk for dere som ikke har prøvd det enda :)

Lenke til kommentar

Sant som du sier Rescue me. Nettleserne har blitt betydelig bedre og det er nå mange nye muligheter samtidig som utviklingen har blitt enklere.

 

Når du sier at du elsker spill som har dybde, hva mener du da?

Tenker du da på spill som er litt mer avansert, slik at det en del å sette seg inn i?

 

I så fall kan jeg si meg helt enig.

 

Det er ganske morsomt å se effektene av handlinger i spillet, spesielt siden det kan være ganske mange personer involvert.

 

Vil påstå si at det er en del dybde i Mafiaens Hevn, men det kunne nok ha vært mye bedre. Blant toppspillerne på spillet er det ganske sosialt. og det sosiale aspektet bringer nok og en del dybde til spillet da det alltid er et spørsmål om hvem en kan stole på og hvem det er som har helt andre planer.

Lenke til kommentar

Sant som du sier Rescue me. Nettleserne har blitt betydelig bedre og det er nå mange nye muligheter samtidig som utviklingen har blitt enklere.

 

Når du sier at du elsker spill som har dybde, hva mener du da?

Tenker du da på spill som er litt mer avansert, slik at det en del å sette seg inn i?

 

I så fall kan jeg si meg helt enig.

 

Det er ganske morsomt å se effektene av handlinger i spillet, spesielt siden det kan være ganske mange personer involvert.

 

Vil påstå si at det er en del dybde i Mafiaens Hevn, men det kunne nok ha vært mye bedre. Blant toppspillerne på spillet er det ganske sosialt. og det sosiale aspektet bringer nok og en del dybde til spillet da det alltid er et spørsmål om hvem en kan stole på og hvem det er som har helt andre planer.

Vet ikke helt hva jeg mener med dybde. Det har vel litt med historien/ideen i alt du og andre (siden du har en sosial bit) har gjort.
Lenke til kommentar

Jeg er positiv til en ny fightclub, fcen i dag brukes svært lite grunnet man får ikke noe exp får treningen... Men FC blir brukt av hyppige rankere som tar kamper får å få det lille ekstra de kan av exp.

 

Ligaene (Amatør,Profesjonell og Elite osv ) er unødvendig (sånn som det er nå) siden 90% av spillerne ligger på amatørnivået slik at man kan få til flest mulig kamper. Du kunne gjort slik at jo mer penger man satsa jo mer exp fikk man siden de aller fleste legger seg på 111kr 222kr 123kr osv får å ikke tape noe på en fc kamp :)

 

Dette er bare min mening og jeg vet at du kommer med noe utrolig bra :)

 

- Orlando/Rei

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...