Gå til innhold

Mafiaspillet Mafiaens Hevn - diskusjonstråd med utvikler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her kikket litt på kildekoden til mange av diss "ferdig spillene" som ligger rundt på nette.

Kan ikke si jeg var særlig imponert over koden. Faktisk det største rote jeg noen gang har sett :p

Nå har ikke jeg sett kildekoden eller testet spillet ...

Men jeg tror du vil tjene på å ha en ryddig kode, og ikke minst en optiamlisert.

Lenke til kommentar

Alex1331 ; Jeg er medlem av Spillet ditt nå.. men en kamerat av meg som var mod før i spillet ditt som er død nå.. Brukernavnet hans var Kevin.. Men døde.. Og kaller seg nå Kevinlzm.. Han vil gjerne bli Mod igjen .. Detta sa han ; "Si til Cenezo at jeg gjerne vil bli mod igjen, pga jeg ikke har tentamen eller noe ting som tar opp tiden min lengre"

Så jeg håper du gjør han til Mod igjen..

 

- TehJøran

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Vet, skal se om jeg kan finne på noe slik at en slipper å starte heeeelt på nytt.

 

Mange nye oppdateringer er lagt til siden jeg startet posten, og det er litt mere kvailitet også nå. Det blir stadig bedre og mer populert, det var norges mest aktive mafiaspill i 1 uke, nå ligger det på andreplass. =)

Lenke til kommentar

MEGET bra spill, Alex... Sitti en del foran nå, og det har blitt noen utbrytninger og litt av hvert ;P

Men, tidligere idag, satt jeg og spilte, og jeg hadde 495 i styrke på FC. Jeg trente den siste gangen, og fikk 500. Deretter gikk jeg inn på Oppdrag og trykka Fortsett. Der sto det at jeg måtte slå Kamastra i en kamp i Bergen FC. Hørtes greit ut, men jeg søkte på spilleren, og han var død :ohmy:

Hva gjør jeg nå?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...