Gå til innhold

Mafiaspillet Mafiaens Hevn - diskusjonstråd med utvikler


Anbefalte innlegg

Har ikke planer om å involvere satsing av penger i det nye. Tror det blir bedre ved å bare fokusere på exp. Om noen legger seg ut så er det som regel noen som helt klart er bedre trent og som kan vinne over de fleste.

 

Tenkte å sette opp tiden for å trene og, 1 minutt er ganske lite. Det krever ikke bare at en er aktiv, men og at en trykker nesten hele tiden. Skal heller ikke være nødvendig med like mye trening som nå for å opprettholde styrken. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke start med mikrobetalinger, kommer til å ødelegge alt.

 

Om du etterhvert skal ta betalt, så lag en premium opplevelse for en billig penge i måneden. Nå vet jeg ikke hvor billig, men er det type 10-30 kroner er det noe folk ikke engang kommer til å tenke på.

Mikrobetalinger (i form av poeng) er det allerede men det er ikke nødvendig å bruke noe som helst penger på spillet siden du kan få tak i poeng uten å bruke ekte penger på dette. Spillerne på MH vil nok ha ett annet betalingsystem siden mobil betaling kan være begrenset.

 

Personlig syntes jeg at PayPal hadde fungert utrolig bra :)

 

https://www.mafiaenshevn.com/?forumol=216539&side=1

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Ibunn og grunn ett ganske bra spill, men fraråder brukere her til å ikke bruke tid og energi på dette spillet! Om du isåfall gjør det imot min anbefaling så vær så snill og IKKE BRUK PENGER PÅ DET!!

Her er grunnen for at det er bortkastet tid og spille: Brukeren min ble nettopp bannet da dem påsto at jeg brukte bott på spillet, noe jeg ikke kan forstå på grunn av følgende:

1) Har bare brukt mobilen når jeg har spilt (Kan aldri tenke meg det finnes en bott en kan laste ned på mobilen!!??)

2) Hvordan er det i det hele tatt mulig og botte når det kommer opp en irriterende anti bott tegn man knapt kan lese hvert 3 min?

3) Hatt regelmessige samtaler med folk (Ble faktisk banna mens jeg var i en samtale med en annen spiller). Dette kan flere spillere bekrefte som har spilt med meg eller eieren kan sjekke brukeren?

Har brukt nærmere 300kr om ikke mer på spillet og hadde tenkt å bruke ytterlige 500kr til i morgen.

Får heller ikke kontaktet dem via support, for nr mitt er sperra og man må vervfisere nr sitt for å kunne chatte med brukere i spillet som i dette tifellet er Admin. Hvorfor ikke lage en Epost adresse til klager?

Spilte spillet totalt ca 4-5 dager og var stort sett på hele tiden.

Så mitt råd er som følger: IKKE SPILL!


MVH Grievdus

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Er ganske tragisk av deg å holde på slik Grievdus. Først bryter du betingelsene med vilje ved å jukse, noe som ødelegger for alle andre som spiller, og deretter later du som at du ikke har jukset.

 

​Greit nok at du kanskje vil mase litt om at du faktisk ikke jukset, for boten du brukte skulle jo tross alt være umulig å bli oppdaget med. Men nå ble du jo åpenbart tatt da, så da er det ikke noe å klage på en gang. Tjener faktisk penger på at folk spiller, så med mindre det er 100 % sikkert at det faktisk er juks så får personen fortsette å spille.

 

Du kan være sur så mye du vil for at du ble tatt, men det la du opp til selv når du valgte å ta risikoen ved å jukse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Etter så mange år er det både morsomt og flaut å se tilbake på denne posten.

 

Jeg hadde ikke for over ti år siden sett for meg at jeg fortsatt skulle drifte og videreutvikle spillet den dag i dag. Jeg så av en eller annen grunn for meg at tekstbaserte spill uten fancy 3D-grafikk var gammeldags og at det ville bli færre spillere etter hvert som tiden gikk. Det stemte jo åpenbart ikke.

 

Er det noen som kjeder seg og kunne tenkt seg noe å spille så er det bare å prøve. Det er folk i alle aldersgrupper som spiller for tiden, alt fra 9 til 66 år som jeg vet om. Jeg hadde i så fall satt pris på tilbakemeldinger, for jeg vet at det ikke er det enkleste spillet å sette seg inn i.

 

Jeg er forresten trådstarter, med ny bruker. Kontoinfo for den andre brukeren ser ut til å være godt gjemt ett eller annet sted.

Lenke til kommentar

Damn er slik en greie enda?

 

Er innom kofradia i ny å ne (da man ikke trenger bruker) der ser det ut til å bare ha gått nedover.

 

Har ofte tenkt på ting som dette at det ikke ville overleve uten noe mer fanzy 3D opplegg, eller virkelig tilpassing mobil.

Lenke til kommentar

Det er visst det.

 

Spillet er lagt opp slik at en skal kunne plukke det opp og legge det fra seg når en måtte ønske. Spiller du på PCen til normalt og skal ut en tur? Da kan du spille på mobilen dersom det er noe dødtid der du ikke har noe å gjøre på.

 

Morsomt å se at du også fortsatt er her på forumet. :)

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Har så spilt siden spillet var nytt, ikke sammenhengende men litt her og der fra år til år. Tar gjerne opp rankinga under juletider! Spennende med julekalender ;)

Keep up the good work og gjerne kjørtÆ på med en liten RS om ikke så lenge, vi er trossalt på det 9.året.

Tror spillet har godt av det da folk sitter med utrolig mye midler , og er utrolig mektige. Det er vanskelig for nye spillere og hevde seg noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...