Gå til innhold

Mafiaspillet Mafiaens Hevn - diskusjonstråd med utvikler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke veldig mye, selv om jeg ikke har spilt, bare såvidt testet det.

 

Men credz til trådstarter som ikke er veldig gammel, og har fått til å lage dette spillet. Imponerende :)

 

Med "ikke veldig mye" mener du vel "ikke en dritt", sant?

 

Dermed fortjener ikke trådstarter noe kredz i det hele tatt, for skal du først lage en rip-off, så bør det i det minste ikke være DÅRLIGERE enn det man prøver å plagiere! Det værste er at gramatikken på siden er dårlig, noe som virker uproft og forsterker det dårlige inntrykket vi som besøker siden får.

 

HVORFOR lagde trådstarter den siden? Hvorfor bruke massevis av tid på noe så idiotisk? Hadde det hatt et SNEV av originalitet så hadde det vært greit, men dette er bare latterlig.

 

Og "Mafians Hevn" ? Hva er greia der? Det høres døvt ut, og ikke gir det mening heller.

 

Merker jeg blir irritert her jeg sitter.

Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener, ingen grunn til å bli irritert.

 

Når jeg sa at trådstarter fortjener credz, siktet jeg ikke til ideen bak spillet, men heller til at han har greid å få til å lage et slikt spill, programmere osv. Dette med å programmere og lage slike spill er noe jeg kan lite/ingenting om, derfor synes jeg at det er imponerende at han har fått det til, tross lav alder.

 

:)

Lenke til kommentar

Tror ikke at du skal snakke, du vet jo ingenting. Du har til og med ikke fått med deg hva spillet heter, så du har tvilsom prøvd å spille det.

 

Om du hadde prøvd det en stund og lært deg det ville du fort sett at det er noen unike sider med MH.

 

Og er MH "ripoff" av NM? Nei, det finnes over 100 mafiaspill online. Desuten så er MH sikrere en NM, det er mye mindre sikkerhetsfeiler.

Lenke til kommentar
Tror ikke at du skal snakke, du vet jo ingenting. Du har til og med ikke fått med deg hva spillet heter, så du har tvilsom prøvd å spille det.

 

Jeg skrev "Mafians Hevn" i stedet for "Mafiaens Hevn", altså åpenbart en liten skrivefeil. Men det forandrer ikke det faktum at "Mafiaens Hevn" er et tragisk dårlig navn, som heller ikke gir mening i det hele tatt. Skal mafiaen hevne noe? Hva er greia?

 

 

Og er MH "ripoff" av NM? Nei, det finnes over 100 mafiaspill online.

 

Jeg skrev "Hva skiller dette spillet fra NordicMafia og andre lignende spill?". Du må virkelig lære deg å lese hele setninger. Forresten er det jo vidunderlig at du tar ansvar da, og skaper noe kreativt og originalt!

Lenke til kommentar

Om man ser bort ifra kanskje litt mangel på ferske ideer og konsepter, samt et par skrivefeil her og der synes jeg dette spillet er godt laget til å komme fra en 15-åring :) Har mange ting jeg kunne pirket på, men en veldig godt start. Stort prosjekt å hoppe på for en så ung koder.

Nå har jeg ikke allverdens tid å leke meg som mafiaboss, men kan allikevel hjelpe deg litt på vei når det kommer til brukervennligheten i spillet om du vil :) Bare send meg en PM eller to så skal jeg slenge noen råd din vei ;) Både om tips til koding og tips til design/brukervennlighet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

BonoU2, gå å ta medisinen din. Hvem faen bryr seg om navnet?! Seriøst...? Er navnet så viktig for deg?

Jeg har ikke sett siden. Men i steden for at han skal bruke dager på å skjønne hva han skal gjøre så gjorde han lurt i lage et spill som dette! Han har sikkert lært masse og fortsetter sikkert og lære. Her er det ingen spm. hva nå? Han må bare kode og lære. Bra jobba! Jeg har ikke sett siden, men er spent :p.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...