Gå til innhold

Mafiaspillet Mafiaens Hevn - diskusjonstråd med utvikler


Anbefalte innlegg

forskjellen er at nordicmafia blir styrt av folk som har utdannelse og kunnskap til slikt, istedet for 15 åringer. :)

 

*ler* De som styrer nm har jo ikke peiling. Det spillet er jo fult i feiler, så hadde de hatt litt peiling så hadde det ikke vert det.

 

Vi har enda ikke funnet feiler i MH, selv om funksjoner utvikles 100 ganger så raskt. *Stolt*

 

Har litt problemer med serveren nå for tiden, er litt treig. Hosten skulle se om de fikk fikse det =)

 

 

-Alex

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
forskjellen er at nordicmafia blir styrt av folk som har utdannelse og kunnskap til slikt, istedet for 15 åringer. :)

 

*ler* De som styrer nm har jo ikke peiling. Det spillet er jo fult i feiler, så hadde de hatt litt peiling så hadde det ikke vert det.

 

Vi har enda ikke funnet feiler i MH, selv om funksjoner utvikles 100 ganger så raskt. *Stolt*

 

Har litt problemer med serveren nå for tiden, er litt treig. Hosten skulle se om de fikk fikse det =)

 

 

-Alex

Lurer litt på hva du mener her?? Hvordan tror du di fikk fikset slik at (hvertfall som jeg vet om) ikke finnes noen bot til nordicmafia som faktisk virker. å når du sier feil i NM?? si gjerne noen eksempler for det hørest ut som sprøyt. Vet du f.eks hvordan man lager script til å kjøpe poeng?? tviler. Så jeg vill si at de som styrer NM har god kunskap, og gjør enn god jobb

Lenke til kommentar

NorwegianMafia kjøres med ticks/turns og har mer fokus på multiplayer. (Er vell mer en planetarion klone, for de som husker det)

 

De fleste "mafia-klonene" som popper opp hver måned er jo av samme type som NordicMafia.

Samme funksjoner, statisk gameplay, "singleplayer" og ingen ting nytt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
forskjellen er at nordicmafia blir styrt av folk som har utdannelse og kunnskap til slikt, istedet for 15 åringer. :)

 

*ler* De som styrer nm har jo ikke peiling. Det spillet er jo fult i feiler, så hadde de hatt litt peiling så hadde det ikke vert det.

 

Vi har enda ikke funnet feiler i MH, selv om funksjoner utvikles 100 ganger så raskt. *Stolt*

 

Har litt problemer med serveren nå for tiden, er litt treig. Hosten skulle se om de fikk fikse det =)

 

 

-Alex

Lurer litt på hva du mener her?? Hvordan tror du di fikk fikset slik at (hvertfall som jeg vet om) ikke finnes noen bot til nordicmafia som faktisk virker. å når du sier feil i NM?? si gjerne noen eksempler for det hørest ut som sprøyt. Vet du f.eks hvordan man lager script til å kjøpe poeng?? tviler. Så jeg vill si at de som styrer NM har god kunskap, og gjør enn god jobb

 

Finnes mange boter til nm som forsatt fungere, men det går ikke ann å ta antiboten..

Får så tok boten alltid de bildene i midten helt til det ble riktig uansett om det det flere hundre forsøk

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Skjønner ikke helt den prosengreia. Det står at det er 10% sjanse (for meg) å rane en mann, men har forsøkt 20 ganger uten hell... I følge mine beregninger er det enten sykt dårlige 10%, eller nærmere 5 vanlige %...

 

Du vet ikke hva prosent er heter det xD Selv og det er 50% sjangse betyr det ikke at det er 100% sjangse om en prøver 2 ganger xD

 

Ripp of og ripp of...

 

-Cenezo

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Egentlig ganske latterlig at alle kommer med "nordicmafia rip off" Siden nordicmafia er selv en rip off fra andre rpg-mafia spill. Nordicmafia er LANGT fra det første mafia-rpg spillet ute.

 

Godt mulig det, men det endrer vel ikke faktumet at det er en rip-off?

Well said.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...