Gå til innhold

Harry Potter er komplettert - hva blir det neste du skal lese?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden jeg leste HP7 så har jeg lest Afrodites Basseng av Gert Nygårdshaug. Har ikke lest mye av norske forfattere før, og jeg er positivt overrasket over denne boka. Noe spesiell skrivemåte, men det er deilig med variasjon. Andre som har lest denne?

 

Nå har jeg såvidt begynt på John Fowles med Magikeren, Magus på engelsk. Aner virkelig ikke hva slags bok dette er. Andre som har lest denne?

Lenke til kommentar
Som jeg skrev på en annen tråd, at R.K Rowling har sagt at hun kanskje skal skrive en ny Harry Potter bok , men tror ikke den vil handle så mye om harry potter i så fall.

Yep -og det er allerede nevnt i denne tråden også. hvem tror du den kommer til å handle om?

(pass på spoilere)

Lenke til kommentar
Som jeg skrev på en annen tråd, at R.K Rowling har sagt at hun kanskje skal skrive en ny Harry Potter bok , men tror ikke den vil handle så mye om harry potter i så fall.

Yep -og det er allerede nevnt i denne tråden også. hvem tror du den kommer til å handle om?

(pass på spoilere)

 

Tja , jeg vet ikke helt kanskje foreldrene til Harry Potter ? mer om dem, eller mer om Barndommen til Voldemort , er ikke sikker jeg

Lenke til kommentar

Håper ikke det kommer en 8. bok. Det har vært en helt grei serie, vil ikke si at den er så fantastisk som mange skal ha det til. Den Mørke Materie er mye bedre. Hvis det kommer en ny bok er det stor fare for at den blir en skikkelig flause (innholdsmessig).

Endret av Masteral
Lenke til kommentar

Ble nettopp feridig me HP bøkene for ? gang og leser nå "Fantastic Beasts & Where To Find Them" og "Quidditch Through The Ages", "skolebøkene" til Harry Potter & co. Veldig sjarmerende små bøker med morsomme "notater" fra Harry, Ron og Hermione. :)

Jeg er under den oppfatning at bøker bør sålangt det er mulig leses på orginalspråket da man ellers leser oversetterens oppfatning av boka og fordi jeg HATER oversettelser av navn, plasser o.l..!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...