Gå til innhold

Nyttårsforsett gått i vasken


Morten Porten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er jo ikke vanskelig å gå ned 5-6 kilo på et par uker da. Det er jo bare litt moderat fysisk aktivitet og en smule mindre karbohydrater som skal til. Gikk selv ned 4 kilo på 10 dager uten problemer da jeg av en eller annen grunn fant ut at jeg skulle gjøre det. Hadde ingen problemer med umattelse eller lignende i denne perioden heller så klart. Hm, jeg skal sjekke om det finnes noen "den store slanketråden" her et sted for å sjekke hva folk sier.

Lenke til kommentar
Er jo ikke vanskelig å gå ned 5-6 kilo på et par uker da. Det er jo bare litt moderat fysisk aktivitet og en smule mindre karbohydrater som skal til. Gikk selv ned 4 kilo på 10 dager uten problemer da jeg av en eller annen grunn fant ut at jeg skulle gjøre det. Hadde ingen problemer med umattelse eller lignende i denne perioden heller så klart. Hm, jeg skal sjekke om det finnes noen "den store slanketråden" her et sted for å sjekke hva folk sier.

 

Samma det da, poenget er vel egentlig at han skrev feil og at det er selveid/selvveid

OT deluxe

Lenke til kommentar
Er jo ikke vanskelig å gå ned 5-6 kilo på et par uker da. Det er jo bare litt moderat fysisk aktivitet og en smule mindre karbohydrater som skal til. Gikk selv ned 4 kilo på 10 dager uten problemer da jeg av en eller annen grunn fant ut at jeg skulle gjøre det. Hadde ingen problemer med umattelse eller lignende i denne perioden heller så klart. Hm, jeg skal sjekke om det finnes noen "den store slanketråden" her et sted for å sjekke hva folk sier.

Kan vel trygt sies at du ikke mistet bare fett, men også muskler og mye vann. Det er forsåvidt fettet som er vanskelig å miste.

Lenke til kommentar
Er jo ikke vanskelig å gå ned 5-6 kilo på et par uker da. Det er jo bare litt moderat fysisk aktivitet og en smule mindre karbohydrater som skal til. Gikk selv ned 4 kilo på 10 dager uten problemer da jeg av en eller annen grunn fant ut at jeg skulle gjøre det. Hadde ingen problemer med umattelse eller lignende i denne perioden heller så klart. Hm, jeg skal sjekke om det finnes noen "den store slanketråden" her et sted for å sjekke hva folk sier.

Kan vel trygt sies at du ikke mistet bare fett, men også muskler og mye vann. Det er forsåvidt fettet som er vanskelig å miste.

 

Hm, sant nok.

 

Tror LIKEVEL at det ikke er fullt så vanskelig som mange påstår. Jeg vet at det kan være genetisk bestemt om man lett legger på seg eller ikke, men jeg tror ikke at to personer som spiser det samme og er like mye i aktivitet, vil kunne ha en vektforskjell på et hundretalls kilo, særlig ikke hvis den slankeste veier noe normalt, som 70-90 kilo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...