Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Natt + jobb + vrang oppvaskmaskin som virker bestemt på å ikke funke, uansett hva den sier + mengder av aviser og rot mellom gamle og nye (gidd å levere avisene dine INNIMELLOM returavisene mine, din mongobavianrumpe!) = Absolutt ikke win.

 

Kan noen komme hit, kle seg ut som meg, og gjøre jobben min? Det er ikke vanskelig. Pasient? Eplefe? Noooen?

Lenke til kommentar
VmWare er konge. Jeg har nå xp og 98, kjørende virituelt kun for og spille gamle spill. Worms Armageddon og Rayman, here i come!

 

Hva gjør man ikke for gamle klassikere. Tror jeg skal gå amokk på piratbukta og "på lovlig vis uten og bryte noen lover og regler" skaffe meg en shitload av gamle spill :D

Takk for tipset! Tenker jeg må finne frem Win 3.11.

 

 

DOSbox er kongeprogram, i tillegg til SCUMMVM, som lar deg kjøre så godt som alle Lucasarts-adventure og Sierra-spillene uten problemer. Problemet ligger i å finne Monkey island og slikt, for Lucasarts er beinharde på abandonware-sider og truer med søksmål *sånn*, så de fleste aw-sitene har ingen lucasarts-spill liggende til nedlasting, bare linker til steder du kan kjøpe dem lovlig.
*Blåse støv av Monkey Island-cden*
Lenke til kommentar
Enda en glimrende dag...
Not really. Jeg har kjeften full av bedøvelse.
Awwwww...pusen min :(

Gikk det bra? Mye ting du måtte gjøre? *trøstepå*

 

Vedkommende jeg pratet med i går kom med enda mere trusler i dag...ikke aner jeg hva jeg skal gjøre...får ringe gammlingen litt senere og høre om han kan dra å få hentet tv'en....

 

Jeg skjønner så jævlig godt hvorfor jeg dro ifra nordnorge...

Lenke til kommentar
Ja, de skulle visst ta tre tenner i dag. Ikke gøy. Er sliten etter å ha gapet i over en time.

Nå har jeg fått varme ullsokker, vafler og te av mamma.

 

Huff, sinte pingviner der oppe i nord. Skal passe på deg jeg, vennen. >:3

Er slitsomt å sitte der anspent og gape ja...kjenner bare hvor sliten jeg var etter jeg fikk tatt fortennene mine, en time og 3 kvarter i stolen :X

 

Sinte? Heller mer totalparanoide idiot-pingviner.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...