Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helvetes nye facebook. Finner ikke "log out"-knappen mer. Mannskit.

Der den alltid har vært?

Det er en rektangulær hvit boks, som nå er søkefeltet. Det er lokalisert oppe til høyre, til venstre for denne finner du en lenke hvor det står: Log out.

 

Verdt et forsøk.

 

I know. Eneste som er litt surt er alle disse "vis ved hjelp av setning"-oppgavene :( .

Huff, slik liker ikke jeg heller, men resten er elsk.

Lenke til kommentar
Helvetes nye facebook. Finner ikke "log out"-knappen mer. Mannskit.

Der den alltid har vært?

Det er en rektangulær hvit boks, som nå er søkefeltet. Det er lokalisert oppe til høyre, til venstre for denne finner du en lenke hvor det står: Log out.

 

Verdt et forsøk.

 

I know. Eneste som er litt surt er alle disse "vis ved hjelp av setning"-oppgavene :( .

Huff, slik liker ikke jeg heller, men resten er elsk.

 

Ja. Jeg vet at den brukte å väre der, men i dag er den ikke der. Iallfall ikke hos meg. Har nå värt på sida utallige ganger i löpet av de siste 3-4 timene, men den er sportlöst forsvunnet.

Lenke til kommentar
Ja. Jeg vet at den brukte å väre der, men i dag er den ikke der. Iallfall ikke hos meg. Har nå värt på sida utallige ganger i löpet av de siste 3-4 timene, men den er sportlöst forsvunnet.

Ååå, stemmer det. De fant ut at de skulle lage enda en ny versjon, istedenfor den de har nå. De velger ut tilfeldige personer som får prøve den, den kalles for "Ghostbook".

 

 

:ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...