Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hahaha det hadde vært morsomt Nikka! :p Så må hun flytte ut fordi hun ikke takler presset med å bo med andre! ;)

 

Jo, men alle skoler har en slik en. Det er min erfaring i alle fall. :)

 

Er jo rimelig digg å få et dobbeltrom alene da.

ja jeg liker rommet mitt alene nå:D + jeg har folk som vil komme på overnatting:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg overnattet hos venninnen min på internatskole enda hun hadde dobbeltrom, jeg. Og hos typen min (eksen!) på samme skolen. Han hadde enerom, da. Heldigvis.

guttene på gangen passer litt ekstra på meg siden jeg baka kake til dem:P så de er veldig flinke til å tilby seg å sove over eller jeg hos dem:P også kommer de inn om kvelden og ser film meg meg å slikt. de er koselige... + 3 av dem er helt sinnsykt kjekke:P

Lenke til kommentar

Huhei.

Jeg har funnet ut av et av problemene mine.

Hovedsaklig hvorfor jeg skulker så mye.

 

Om jeg forsover meg, eller det er en sjanse for at jeg kommer mer enn 5 minutt for sent, klarer jeg ikke dra på ting, fordi jeg føler meg for flau til å klare det, så jeg velger å skulke i stedet.

Idiotisk, I know, men jeg klarer ikke la være ><

Lenke til kommentar

̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚

̡̢̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚

WOW̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚

̡̢̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚

̡̢̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚

̡̢̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚

Hva skjer? M̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚

̡̢̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚

̡̢̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚ ̡̢̛̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̚ ̡̢̡̢̛̛̖̗̘̙̜̝̞̟̠̖̗̘̙̜̝̞̟̠̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̊̋̌̍̎̏̐̑̒̓̔̕̚̕̚

Lenke til kommentar
Snorre: Studerer du fortsatt psykologi? :)

Eeehm, neeeeei ... Fant ut at psykologi ikke var noe fag for meg. Studerer nå informasjonsvitenskap. Virker mer interessant, og forløplig føler jeg at dette kan være faget for meg.

 

Ok. Man er heldig om man treffer rett studievalg förste gangen. :) Informasjonsvitenskap er vel fortsatt noe man studerer ved et universitet? Selv skifta jeg fra sykepleien til pedagogikk på universitetet. Håper at jeg nå har truffet rett, men helt sikker kan jeg ikke väre ettersom vi nettopp begynte.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...