Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Sanne ord Snurreleif. Men det er ikke snakk om autobahn heller, bare generelt bedre vedlikehold. I sommer kjørte jeg distansen Bergen - Hammerfest og kjørte da igjennom Sverige. Gjennom HELE sverige fikset de veiene, slik gjøres det ikke i norge. her er det litt etter litt som repareres.

OH! Husker den sommeren i Berlevåg da de hadde lagt ny asfalt etter hele hovedgata. To uker senere graver de det opp og gjør arbeid på kloakk rørene. Veien var da ødelagt igjen.

 

 

Ja nei, jeg bare uttrykte min oppgitthet over de som vil ha motorvei (tysk kvalitet sieg heil) fra nord-norge til Oslo.

De finnes de også..

 

Du bør kjøre fra Trondheim til Hitra, en litt... skremmende tur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spesielt Vestlandet og Nord-Norge lider av dårlige samferdselsbudsjett. Bybanen i Bergen må vist kommunen selv finne penger til (og hvor finner de ikke disse pengene, om ikke i bompenger). Mens operabygg og totalrenovering av sentralbane-stasjonen midt i Oslo får selvsagt penger fra statskassen. Veiene på Vestlandet er jo nesten farlige, og i Nord-Norge enda verre. Og det går knapt en dag der man ikke hører om veier ødelagt av ras og tunneler der taket faller ned på biler. Ok, litt overdrevet. Men de fine østlendingene i regjering/storting burde snart få øynene opp for at Norge ikke bare består av østlandet. Vi andre landsdeler trenger også litt penger.

 

Og å satse på at fremtidige generasjoner skal kunne leve av oljefondet er jo direkte idiotisk. Snart kommer det første store børskrakket på lenge, og da kommer oljefondet til å synke noe drastisk i størrelse. Allerede har jo oljefondet gått ned vanvittig mye. Staten burde få igang noen prosjekter innen forskning, produksjon av høyteknologi som Norge kan leve av i fremtiden. Vi har ikke olje for all fremtid heller.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Press? o.0

Har du lagt hestehoder i senga hennes eller noe? <_<

nei:P hun liker å legge seg tidelig. og jeg sove visst bråkete:P også liker jeg musikk og hun vil ha alt stille:P også hater hun å være med folk:P så jippi alene:P

å jeg er jo bare koselig å bo med:P det børr du vite.

 

Men om hun flytter ut så må jo ikke hun betale på noe hun ikke bruker? Gir ikke mening..

hun betaler for enkeltrom noe som er dyrere fordi hun vil bo alene, mens jeg bor på dobbeltrom ,men siden det ikke er noen å dele med får jeg det alene:D

 

snakk om at jeg får en gutt som romkamerat etterhvert kanskje:P

Endret av Flabba
Lenke til kommentar
gratulerer med ny kommende pulevenn

jo takk du:P kan bli gøy å se hva som skjer

 

Du får krysse fingrene for at det blir en kjekkas da. Regner med at det blir den illeluktende fyren som dusjer 3 ganger i året og bytter boksere til jul. :D Hei på deg, forresten.

æsj. nei jeg skal passe på å tvinge vedkommende i dusjen i så fall:P men kan bli gøy å se

 

Hahaha det hadde vært morsomt Nikka! :p Så må hun flytte ut fordi hun ikke takler presset med å bo med andre! ;)

ja:P det er teit. så hun flytter på enerom:P sånn på andre siden av skolen der ingen bor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...