Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Det skulle vært åpnet en tråd hvor alle de som vil snakke om hvor mye skolen suger kan samles å snakke om akkurat det. Eller andre skolerelaterte ting.

kanskje til og med begge deler?

Synes du skolen suger? Jeg skulle akkurat til å spørre hvor gammel du var, men fant ut at du var litt eldre enn det jeg forestilte meg. Er det systemet, eller bare skolen du ikke liker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er utrolig hvor fort man kan bli kurert for spillegalskap om man bare har rette motivasjon.

 

Luciana, pic @ RPP så kan vi dømme! ;)

 

Ballus: Neida, skolen er grei nok den, jeg er ferdig med den for nå. Jeg bare liker ikke alle de innleggene her om hvor trøtt og sliten folk er før og etter skole. Hvor lei de er skolen osv osv osv. Selvfølgelig kan man skrive hva man vil her så lenge de er etter retninglinjene, men det hadde kanskje vært ok men en slik tråd.

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Jeg løp til toget (På vei til jobb) i dag. Herregud, har aldri hatt så dårlig kondis på lenge! Jeg syns faktisk at puppene mine har blitt litt større også. Er jeg feit for faen??!

Kan jo hende de vokser?

 

Legg ut bilde i RPP så kan jeg fortelle deg om du er feit eller ikke.

 

Jeg kan egentlig svare nå, NEI.

Lenke til kommentar
Synes du skolen suger? Jeg skulle akkurat til å spørre hvor gammel du var, men fant ut at du var litt eldre enn det jeg forestilte meg. Er det systemet, eller bare skolen du ikke liker?

Kanskje han ikke liker folka som mener skole er det verste som har skjedd de?

Det er en skolekategori under jobb og utdanning :) .

Lenke til kommentar
Jeg løp til toget (På vei til jobb) i dag. Herregud, har aldri hatt så dårlig kondis på lenge! Jeg syns faktisk at puppene mine har blitt litt større også. Er jeg feit for faen??!

Ang det med pupper som vokser, så tror jeg det må være noe i lufta... Jeg har gått fra c-cup til nesten dd-cup på et par uker. Og mine pupper har ikke vokst på et par år. Samme med ei venninne av meg...

 

Hei alle sammen :D Hvordan står det til med folket?

Lenke til kommentar
Ballus: Neida, skolen er grei nok den, jeg er ferdig med den for nå. Jeg bare liker ikke alle de innleggene her om hvor trøtt og sliten folk er før og etter skole. Hvor lei de er skolen osv osv osv. Selvfølgelig kan man skrive hva man vil her så lenge de er etter retninglinjene, men det hadde kanskje vært ok men en slik tråd.

Da henger jeg med deg. Jeg liker ikke dem jeg heller.

Lenke til kommentar
Jeg løp til toget (På vei til jobb) i dag. Herregud, har aldri hatt så dårlig kondis på lenge! Jeg syns faktisk at puppene mine har blitt litt større også. Er jeg feit for faen??!

Ang det med pupper som vokser, så tror jeg det må være noe i lufta... Jeg har gått fra c-cup til nesten dd-cup på et par uker. Og mine pupper har ikke vokst på et par år. Samme med ei venninne av meg...

 

Hei alle sammen :D Hvordan står det til med folket?

 

*fap fap fap fap*

 

jo det står godt til her :p

Lenke til kommentar
Satan. Satansatansatan. Femten timer søvn? Jeg trenger ikke femten timer søvn! Hvorfor var det ingen som vekket meg før klokken begynte nærme seg fem? Det var den dagen. Bitches.

Wow, du slo min søvnrekord med 5 timer.

 

 

*puppesnakk*

Hei alle sammen :D Hvordan står det til med folket?

Heei! :Du får lov til å demonstrere "problemet" ditt for meg, om du føler for det.

 

Ellers er alt bare bra.

Lenke til kommentar
*fap fap fap fap*

 

jo det står godt til her :p

Så bra å høre at du koser deg XD

 

Nora: Det er staten. De har kjørt i gang et prosjekt hvor de sprøyter ut hormoner i lufta slik at jenter får større pupper og bredere hofter. Dette er et slag mot moteindustrien.

Da må jeg slutte å puste isteden for å slutte å spise :ohmy:

 

Heei! :Du får lov til å demonstrere "problemet" ditt for meg, om du føler for det.

 

Ellers er alt bare bra.

Det er ikke så mye å demonstrere, de bare henger der :p

Lenke til kommentar
Satan. Satansatansatan. Femten timer søvn? Jeg trenger ikke femten timer søvn! Hvorfor var det ingen som vekket meg før klokken begynte nærme seg fem? Det var den dagen. Bitches.

Ja, sånt skjer når du glemmer en viss ting kvart over elleve.

 

Ang det med pupper som vokser, så tror jeg det må være noe i lufta... Jeg har gått fra c-cup til nesten dd-cup på et par uker. Og mine pupper har ikke vokst på et par år. Samme med ei venninne av meg...

Jeeeajeah, du har store pupper. I GET IT!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...