Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hmm ... Skole eller ikke skole? Det er spørsmålet.

Jeg vet jeg burde dra på skolen og lære meg å bruke ProTools, men når man har forsovet seg, er det så mye enklere å forsove seg videre :p

Du som skulle skjerpe deg sa du for en stund siden.

 

Lykke til med å ende opp uten utdannelse på trygd som JEG og ANDRE INTELLIGENTE betaler

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
mm.. skatt suger, en til gjengjeld har vi gratis skole og tilnærmet gratis helsevesen! :) Kunne kanskj vært gratis om man ikke hadde noen snyltere i samfunnet.

Ferdig med skole og har god helse

Irriterans å se at jeg betalte så mange tusen av forrige lønning for at slappe skulkere og illeluktende innvandrere skal leve et bra liv. HRMF!

Lenke til kommentar

Nå er du litt drøy pepsico, husk at skattepengene ikke bare går til dagpenger og sosial støtte til snyltere, men også veier, skoler, sykehus og all annen infrastruktur. (oisann, veiene er på nivå med et fattig øst europeisk land, elever blir syke på skolene grunnet sopp og dårlig luft, noen av sykehusene i Norge er egentlig bare store slakterhus) ..

 

Er det noen som har fått med seg at infrastrukturen i Norge er på et historisk lavmål?

Lenke til kommentar

Lol, dumme meg. Vi har fri i dag.

Burde sjekke timeplanen litt oftere.

 

(Ja, jeg sjekka faktisk, ringte til og med ei i klassen for å spørre om vi hadde skole i dag eller ei, så nei, det er ikke ei unnskyldning fordi jeg ikke gidder å gå på skolen)

 

Med andre ord, da kan jeg sitte hjemme og knote videre med musikken min.

Vanskelig å trene opp et gehør gitt :p

Lenke til kommentar

Er ikke akkurat smart å legge inn Autobahn i Norge heller.

 

Det som er spennende hvis f.eks FrP blir valgt, er å se hvor de skal få penger fra etter skattelettelsene sine (ærlig spørsmål, ikke retoriskt).

Men alle politkerne spiller på de samme jævla sakene hvert år, uten at det blir gjort noe.

 

Norge er et fint land, vi er bare litt... skadeskutt.

Lenke til kommentar

Sanne ord Snurreleif. Men det er ikke snakk om autobahn heller, bare generelt bedre vedlikehold. I sommer kjørte jeg distansen Bergen - Hammerfest og kjørte da igjennom Sverige. Gjennom HELE sverige fikset de veiene, slik gjøres det ikke i norge. her er det litt etter litt som repareres.

OH! Husker den sommeren i Berlevåg da de hadde lagt ny asfalt etter hele hovedgata. To uker senere graver de det opp og gjør arbeid på kloakk rørene. Veien var da ødelagt igjen.

Endret av Ferchie
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...