Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312

Skjer ikke så mye:P

 

Gaad folk er så dårlige til å diskutere i samf. klassen, hver gang "guttene i hjørnet" ikke liker det de hører begynner de å gå på persjon. Ene jenta her fikk spørsmål om ho er lesbisk fordi ho sa ho mente att generelt sett gjør kvinner mer husarbeid, og gutter ikke gidder å gjøre de "jentete" husarbeidstinga. O_o

Lenke til kommentar
Skjer ikke så mye:P

 

Gaad folk er så dårlige til å diskutere i samf. klassen, hver gang "guttene i hjørnet" ikke liker det de hører begynner de å gå på persjon. Ene jenta her fikk spørsmål om ho er lesbisk fordi ho sa ho mente att generelt sett gjør kvinner mer husarbeid, og gutter ikke gidder å gjøre de "jentete" husarbeidstinga. O_o

Jævlig lesbisk utsagn da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

PepsiCo; hvorfor det? statestikken læreren ga oss sier att kvinner gjør mer husarbeid.

når vi flytta ut hjemmefra måtte vi lære stefaren min å vaske klær, samme måtte jeg gjøre med pappa når stemor flytta ut. Sier ikke at alle menn er sån, gutter på min alder virker bedre innstilt til "jenteting" enn menn på 40-50..

 

PepsiCo; hvorfor det? statestikken læreren ga oss sier att kvinner gjør mer husarbeid.

når vi flytta ut hjemmefra måtte vi lære stefaren min å vaske klær, samme måtte jeg gjøre med pappa når stemor flytta ut. Sier ikke at alle menn er sån, gutter på min alder virker bedre innstilt til "jenteting" enn menn på 40-50..

Lenke til kommentar
PepsiCo; hvorfor det? statestikken læreren ga oss sier att kvinner gjør mer husarbeid.

når vi flytta ut hjemmefra måtte vi lære stefaren min å vaske klær, samme måtte jeg gjøre med pappa når stemor flytta ut. Sier ikke at alle menn er sån, gutter på min alder virker bedre innstilt til "jenteting" enn menn på 40-50..

Tipper han tulla med deg ;)

:)

 

Uansett dumt av læreren din å hente statistikk fra nyeste KK :p

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Går litt treigt med svar, prøver å jobbe litt også:p

 

nikka; jammen, hvis lenken ikke er lang nok til å komme ut av kjøkkenet, hvordan kommer hun seg inn på soverommet O_o

 

Pepsico; mulig^^,

 

 

edit: HaueR; tipper pepsico gjorde det, men achmad(eller noe) ikke gjorde det:P

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...