Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg løp til toget (På vei til jobb) i dag. Herregud, har aldri hatt så dårlig kondis på lenge! Jeg syns faktisk at puppene mine har blitt litt større også. Er jeg feit for faen??!

Ang det med pupper som vokser, så tror jeg det må være noe i lufta... Jeg har gått fra c-cup til nesten dd-cup på et par uker. Og mine pupper har ikke vokst på et par år. Samme med ei venninne av meg...

 

Hei alle sammen :D Hvordan står det til med folket?

 

Sikkert Chemtrails.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor bli venner pga pupper? Det finnes da tross alt mer interessante ting på en kvinnes kropp?

Klærne. Og eventuelt en snaxy mann.

Uansett, takk, Nikka. Men jeg vet at jeg har fått større pupper og dårlig kondis. Men det er bare å begynne å trene, vet jeg. Og selvfølgelig spise regelmessig og sunt.

Lenke til kommentar
Hvorfor bli venner pga pupper? Det finnes da tross alt mer interessante ting på en kvinnes kropp?

Klærne. Og eventuelt en snaxy mann.

Uansett, takk, Nikka. Men jeg vet at jeg har fått større pupper og dårlig kondis. Men det er bare å begynne å trene, vet jeg. Og selvfølgelig spise regelmessig og sunt.

 

Bare hyggelig det vet du. Større pupper er jo ikke noe negativt så lenge de er ekte. ;) Begynner du å trene så blir puppene mindre også.

 

Jeg spiser regelmessig og usunt jeg, men har begynt å spise grove knekkebrød til frokost og lunsj nå da. Så jeg har blitt litt flinkere enn det jeg har vært på flere år.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...