Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og hører på Laser - Det var en gang en fågel fordi jeg ikke orker å strekke meg etter fjernkontrollen og mute radioen :p

Evt. fordi du vil skrive at du ikke gidder. Kan ikke tenke meg at å strekke seg etter fjernkontroll skal være så slitsomt.

Klart det er. Da må jeg opp av den komfy stillinga med laptop på fanget rett under kjellervinduet, sette laptopen på bordet og gå til andre enden av bordet for å hente fjernkontrollen.

Da sitter jeg heller her og hører på crappy musikk.

Dessuten kom Beastie Boys - Sabotage på nå, såeh :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Sort hull" er et rasistisk begrep! :ohmy:

...i USA, selvfølgelig.

Og igjen mister jeg all min tro på menneskeheten. Når skal disse oversensitive menneskene med afrikansk opprinnelse forstå at svart, black, schwartz etc ikke bare brukes for å beskrive hudfargen deres. Jeg er helt enig i at man ikke skal bruke rasistiske uttrykk. Men herre fabian, et sted må grensen gå. De kan ikke gå rundt å anklage folk for å være rasistiske når de anklagede ikke er det.

Lenke til kommentar
Siden det er så varmt ute tror jeg at joggetur er en god idé!

 

Hah, alt som har ordet black i seg er rassistisk. Ordtaket "Familiens sorte får" blir vel det neste de skal klage på.

Hvis du så videoen så klaget han på det med "black sheep" og at "devils cake" var en soty kake mens "Angel Cake" var en hvit. :roll:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat vært ute i sola med boka mi og sigarettene. Klarte ikke å sitte der lenger enn litt over en time. Det er 26,5 grader i skyggen, i bakgården er det helt vindstille så da kan dere tenke dere selv. Tar ikke mange minuttene før svetten pipler frem. Nå måtte jeg altså inn for en liten pause. Skal snart ned å sette meg igjen. :)

Lenke til kommentar
En frossen kottelett var i romtemperatur i 6-7 timer. Er den død nå?

Jeg beklager å måtte være den som sier dette til deg. Det er ikke lett, men noen må gjøre det.

Den har vært død ganske lenge. Den døde faktisk på slakteriet før den ble partert. :(

 

Men den burde fortsatt være spiselig. :yes:

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...