Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en chatte-funksjon innebygget i forum-programvaren, men den er ikke aktivert. Vanskelig å moderere. Fordrer at en av oss må følge med mer eller mindre konstant.

Skrevet (endret)

Hva er det med at avataren min aldri vises helt? Den vises alle andre steder enn ved siden av innlegget. Ser andre det?

d4e27a1d71.png

Endret av BananKrem
Skrevet

Jeg lurer litt på om jeg skal lage meg konto på cam4.com.

Kikka litt innom og hvis DE mannfolka klarer å dra viewers så bør jeg også klare det. Har ingenting å ta meg til mens jeg venter på NAV uansett. Hadde vært noe å gjøre. Pluss pengene da. Hadde det vist seg at jeg ikke tjente noe særlig er det bare å slutte igjen.

Skrevet

Kikka litt innom og hvis DE mannfolka klarer å dra viewers så bør jeg også klare det. Har ingenting å ta meg til mens jeg venter på NAV uansett. Hadde vært noe å gjøre. Pluss pengene da. Hadde det vist seg at jeg ikke tjente noe særlig er det bare å slutte igjen.

Bare å "slut-e" igjen. ;)
Skrevet

Vet du om noen hybler rundt 4000/måneden? Helst da med privat kjøkken/bad/stue osv. Jeg fant ingenting når jeg googlet

Nei, sorry, har ikke noe kjennskap til hvordan ting er på Lena nå.

Gjest Slettet+9817324
Skrevet

Kommet ny kategori mht Oscar-utdelinga :

Best cross dresser in a motion picture & the candidates are :

-Lee Tamahori

-Kelsey Grammer

-CD In Memoriam : Ed Wood

:D

Skrevet

Hvorfor ikke ? Så lenge det er penger å tjene.

Gjest Slettet-lYlo5C
Skrevet

do it!!

Skrevet

Last ned en av appene som søker opp nummeret for deg, så ser du fort om det er privatperson eller selger/undersøkelse/annet tull. Genialt, da jeg ikke kan avvise alle numre jeg ikke kjenner igjen.

Skrevet

Ingen som ringer til meg. Men jeg hadde ikke tatt telefonen uansett ved ukjent nummer, da.

Det kan jo hende det er viktig.

Da kan de bare legge igjen beskjed på svarern. Gjør de ikke det, regner jeg det ikke som særlig viktig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...