Gjest Bruker-360061 Skrevet 4. januar 2015 Skrevet 4. januar 2015 Det er flere kvinner i verden enn det er menn. Men nå er kanskje ikke diskusjon.no representativt på noen som helst måte heller forsåvidt. I prinsippet burde det være flere kvinner enn menn på forumer. De bare skriker litt lavere, eller et eller annet.
Kammizez Skrevet 4. januar 2015 Skrevet 4. januar 2015 Greia er jo at samtlige brukere her inne skremmer vekk alle som viser tegn til å være smått normale. 3
Bruker-369852 Skrevet 4. januar 2015 Skrevet 4. januar 2015 Ei jente? Velkommen. Tror det, men ikke alltid. Takk Hei, Natalie, skal vi være sammen? Jeg liker jenter, i alle fall i dag^^
WeirdFace Skrevet 4. januar 2015 Skrevet 4. januar 2015 Normal is an illusion. Normal for a spider, is chaos for a fly. 1
PgUp Skrevet 4. januar 2015 Skrevet 4. januar 2015 Normal is an illusion. Normal for a spider, is chaos for a fly. 3deep5me
E.I. Lonoff Skrevet 4. januar 2015 Skrevet 4. januar 2015 Huh. Rissværinger klarer å brygge godt ale. Og med det er julas første alkoholenhet inntatt, 7 dager på overskudd.Uenig. Synes ikke de har overbevist, dessverre. Så frem til godt Fosenbrygg. Jaså, har du også smakt Mølleberg?Nei, dessverre, men nå må jeg jo nesten det. Det er Reins Kloster vi snakker om ja?
Kakeshoma Skrevet 4. januar 2015 Skrevet 4. januar 2015 Jeg liker jenter, i alle fall i dag^^ Vi får være venner bare da
Datasmurf Skrevet 4. januar 2015 Skrevet 4. januar 2015 Huh. Rissværinger klarer å brygge godt ale. Og med det er julas første alkoholenhet inntatt, 7 dager på overskudd.Uenig. Synes ikke de har overbevist, dessverre. Så frem til godt Fosenbrygg. Jaså, har du også smakt Mølleberg?Nei, dessverre, men nå må jeg jo nesten det. Det er Reins Kloster vi snakker om ja? Nei, dette var hjemmebrygg fra Rissa. Faren til dama til lillebroren til typen til den minste lillesøstra mi som har mekka.
KinderLinda Returns Skrevet 4. januar 2015 Skrevet 4. januar 2015 Jeg elsker signaturen din. Jeg trykket på alle "linkene" og lo meg skakk ihjæl på nesten alle. Spesielt "Pogo dør med oss!!!" og "Angrepillen"
KinderLinda Returns Skrevet 5. januar 2015 Skrevet 5. januar 2015 Im back bitches! Wait... Who are you again..?
Anbefalte innlegg