Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skuldre er fint.

og kragebein :-)

Såvidt jeg vet har ikke smurfen screenshotta puppesnapsene mine ennå, men jeg derimot har et helt album av puppa hans. Skal legge ut av meg selv den dagen han får mindre pupper enn meg.

Hvorfor har ikke jeg fått nevnte puppesnaps? Jeg er jo den største puppomanen her inne :yes:

Du kan få av smurfen! <3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Espjak1: Niks! Men det kan hende nokon andre kan hjelpe deg. Du får nesten berre vente og sjå.

Endret av Teitgutt
Skrevet

Vel, cupstr har ikke alt å si. Jeg har str 65DD og jeg har ikke digre pupper. Det er en kombinasjon av omkrets og cupstr, og det er ikke så lett å tolke alltid.

Kan definitivt ikke si at jeg husker de var så store, men så er det relativt mange år siden vi så hverandre også. (Ikke at jeg kikka eller noe... :whistle: )

Skrevet

Hvordan da?

Jeg mener at jeg bruker B mens alle vennene mine er fast bestemt på at jeg bruker minst en C.

Er det jeg eller de som har misforstått? :p

Skrevet (endret)

Og ei jeg kjenner ser ut som en c, men sier hun har DD. det er mere enn bare "volum" på cupen tydeligvis.

Endret av Bytex
Skrevet (endret)

Skulle jeg valgt mellom bra pupper/dårlig rompe og bra rompe/dårlig pupper hadde jeg lett valgt sistnevnte. Pupper er oppskrytt. Heldigvis slipper jeg å velge, siden jeg har begge, men det gir en god pekepinn.

Endret av Dysfunctional
Skrevet

Og jeg er helt i den andre leiren. En god rumpe er ikke så veldig interessant (men positivt uansett), mens pupper... Jeg blir som homer i det tilfellet.

Mmm.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...