Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Jeg planlegger ikke å ha noe barn som helst, så jeg slipper den legacyen hvertfall. Er 36 nå og fortsatt barn/samboer løs.

 

Jeg satser på et tosifret antall. Mine frø skal spres med vinden.

 

Du spiller din sæd til marken?

 

 

Jeg er glad jeg bare har meg sjøl å passe på inntill videre.

Og jeg er sjeleglad jeg ikke fikk unger når jeg var 18-19... De jeg kjenner som fikk unger ca VGS går hjemme om dagene ennå.. Noen har til og med startet på unge nr 2 og blir nok gående hjemme enda noen år til..

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

 

 

Jeg planlegger ikke å ha noe barn som helst, så jeg slipper den legacyen hvertfall. Er 36 nå og fortsatt barn/samboer løs.

 

Jeg satser på et tosifret antall. Mine frø skal spres med vinden.

 

Du spiller din sæd til marken?

 

 

Jeg er glad jeg bare har meg sjøl å passe på inntill videre.

Og jeg er sjeleglad jeg ikke fikk unger når jeg var 18-19... De jeg kjenner som fikk unger ca VGS går hjemme om dagene ennå.. Noen har til og med startet på unge nr 2 og blir nok gående hjemme enda noen år til..

 

Kan leve greit på staten/barnebidrag så lenge man presser ut unger med nye gutter med jevne mellomrom.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

 

Jeg planlegger ikke å ha noe barn som helst, så jeg slipper den legacyen hvertfall. Er 36 nå og fortsatt barn/samboer løs.

Plutselig Bytex...

...Så ligger det ett håndskrevet brev i posten, 8 mnd etter en fuktig aften.

 

 

Ikke mulig, jeg har ikke hatt sex på 12 år. Og kommer neppe til å ha det på en stund til. Konsekvensene er mere skremmende enn de 20 minuttene akten tar å fullføre. Da får marken nyte godt av mine frø heller.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Her betaler BF 400 (men jeg får 710 fra nav da han betaler under mistebidrag)i barnebidrag så da må du nesten få unger med noen som har penger da for at den teorien skal fungrer.

Det er bare piss at jenter med vilje blir gravide for å slippe å jobbe! Nå må dere gutter slutte å snakke om slikt som om det er det vanligste i verden! Ingen latsekker vil heller gå hjemme med barn enn å jobbe.

 

MissGamer, Du som selv er mor, hva synes du er mest arbeid:

 

Gå hjemme med 3 skrikerunger for puslestøtte fra Nav og simpelt barnebidrag og skyhøye utgifter i utstyr, mat, bleier barnepass og hva faen en unge trenger, (jeg har ikke en selv, så ikke vet jeg) og være "på jobb" 24/7

ELLER

 

jobbe 8-4 fem dager i uka for en decent lønning, med fri på ettermiddagene, helg osv. ?

 

Hva hadde du "giddet"?

Jeg skjønner jo at du ikke vil velge bort unga dine, men hvis du ser deg selv som enslig, barnløs og lat: hva ville du foretrukket?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...