Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk, nå kommer jeg på hva jeg glemte å kjøpe i dag.

batterier? Det er en sånn greie jeg ALLTID glemmer kjøpe. Kommer på det når jeg setter meg i sofaen og prøver å skru på TV'n.

Så begynner jeg å fråde og rive av meg håret før jeg kaster meg ut av vinduet i andre etasje fordi jeg hater meg selv så jævelig fordi jeg glemte den ENE tingen jeg skulle huske å kjøpe.

Lenke til kommentar

 

Hva med å kjøpe oppladbare batterier? Da slipper du de problemene.

Jeg ønsker å forpeste miljøet så mye som overhodet mulig før jeg reiser herifra. Barnebarna mine skal få ett helvete med å rydde opp i rotet jeg og min generasjon har stelt i stand.

DET BLIR MANGE VINDPARKER Å BYGGE, FOR Å SI DET SÅNN!!

 

 

:rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Typisk, nå kommer jeg på hva jeg glemte å kjøpe i dag.

batterier? Det er en sånn greie jeg ALLTID glemmer kjøpe. Kommer på det når jeg setter meg i sofaen og prøver å skru på TV'n.

Så begynner jeg å fråde og rive av meg håret før jeg kaster meg ut av vinduet i andre etasje fordi jeg hater meg selv så jævelig fordi jeg glemte den ENE tingen jeg skulle huske å kjøpe.

 

"sofaen"

"tven"

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

jeg laget meg akkurat noe middag av alle restene jeg hadde i kjøleskapet, og det ser asså så jævelig ut!


Har en pakke fra Clas som ligger på stua. Minusen er at det eneste jeg bruker batterier til er kontrolleren til PC-en. Som jeg bruker en gang i blant.

Gidder du rusle hit med dem eller? Stress å reise seg hver gang jeg skal skifte kanal liksom.


Men bare på liksom!

Lenke til kommentar

 

Hva med å kjøpe oppladbare batterier? Da slipper du de problemene.

Jeg ønsker å forpeste miljøet så mye som overhodet mulig før jeg reiser herifra. Barnebarna mine skal få ett helvete med å rydde opp i rotet jeg og min generasjon har stelt i stand.

DET BLIR MANGE VINDPARKER Å BYGGE, FOR Å SI DET SÅNN!!

 

 

Jeg planlegger ikke å ha noe barn som helst, så jeg slipper den legacyen hvertfall. Er 36 nå og fortsatt barn/samboer løs.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...