Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeah, yeah. Jeg orker ikke tenke fremover når det gjelder helsa mi, jeg lever her og nå, samt i fortiden, og jeg foretrekker å kose meg med god mat som ikke nødvendigvis er spesielt bra for meg. Pizza, burgere, fløtegratinerte poteter, poteter i seg selv (helst ikke fritert), brød, ost, rødt kjøtt, hvitt kjøtt surret i bacon eller spekeskinke, smørdampede asparges gratinert med parmesan, fløtestuet, rødvinsmarinert, ostegratinert First Price-pytt i panne, pannekaker med blåbærsyltetøy, bacon og sukker eller bacon og chilibønner, tomatbønner og pølser, speilegg, bacon og tomatbønner, mMmm … Blir sulten her jeg sitter med blingsene mine.

Lenke til kommentar

Hvis man er på turer eller en dagstur i byen, er man nødt bruke off WC. Hva skal man ellers gjøre, la det gå i buksa?

Og man kan gjøre det uten å være borti noenting omtrent. Venter gjerne med å smette ut døra til noen andre kommer inn, så man slipper touche dørklinka på vei ut selv.

Lenke til kommentar

Hvis man er på turer eller en dagstur i byen, er man nødt bruke off WC. Hva skal man ellers gjøre, la det gå i buksa?

 

Og man kan gjøre det uten å være borti noenting omtrent. Venter gjerne med å smette ut døra til noen andre kommer inn, så man slipper touche dørklinka på vei ut selv.

Du kan jo bare rusle inn i buskene, vippe'n over boxerkanten og bruke den som støtte, pisse som det var den siste dagen i ditt liv, dirre litt i boxerkanten så du får ut de siste dråpene og smette den tilbake?

 

Må du Bommelom så har Johan Golden en god historie fra Solastrand angående toalettbesøk når toalett ikke er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Yeah, yeah. Jeg orker ikke tenke fremover når det gjelder helsa mi, jeg lever her og nå,

Hvis du ombestemmer deg, og trenger tips til å legge om så si ifra. Vi har mye fokus på sunn mat på jobb.

 

Det er ikke snakk om kun å spise grønn salat og aldri mer drikke cocca cola. Det er snakk om å skippe mest mulig ferdigmat og spise mest mulig rent og sunt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...