Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SEEE !!! Skjer

Kan ikke noe for det. Kroppen tåler ikke karuseller. Har prøvd også, og da satt jeg i flere minutter og tviholdt på magesekken/oppkast og blod. Når jeg gikk av, sjanglet jeg, var kvalm, og likbleik. Siden har jeg ikke rørt karuseller.

 

Og det var en slik rund snurregreie som legger seg på siden. Gikk fra dette - til dette \

Lenke til kommentar

Det eneste problemet jeg har med karuseller, er når jeg sitter i midten mellom to stykker som er større enn meg, og jeg stadig vekk blir most inn i en av dem. Eller når jeg sitter alene og blir slengt rundt inne i den "koppen" jeg sitter i, samt at jeg alltid kommer fra dem med ørten blåmerker, men bortsett fra det digger jeg karuseller.

Lenke til kommentar

Var i liseberg en gang. Tok en stor karusell. Den kræsja 10 min etter jeg tok den, og flere menneskeliv ble tatt. Jeg fikk da fryktelig skrekk for karuseller etter den hendelsen. Jeg var da 11 år. I dag er jeg ikke noe fan av det, men tar dog berg og dalbane iblant, men foretrekker å ikke dra på karuseller :)

Lenke til kommentar

Var også på Liseberg når jeg var et barn, sikkert rundt 10-11. Jeg gikk å vandret litt for meg selv da jeg så en rolig karusell som gikk rundt og høyt opp - den ville jeg ta. Jeg gikk jo imot denne karusellen da det dukket opp en som lignet, den var langt ifra rolig. Den snurret rundt og rundt, og overalt. Jeg holdt på å skli ut av den der greia som hold meg fast, jeg trodde jeg skulle dø. Tror aldri jeg har grått så mye før, en fremmed dame som sto å så på måtte komme å trøste meg etterpå, helt til pappa fant meg. Helt forferdelig. Etter det der har jeg ikke tatt noe mer drastisk enn tekoppene! Hah.

Lenke til kommentar

Jeg var også på Liseberg da jeg var liten, men jeg husker ikke noen ting fra det, hovedsakelig siden det er rundt 20 år siden, og somrene har en tendens til å flyte sammen. Jeg husker derimot at vi så på løver i Frösön djurpark eller hva det het, og at vi var i en fornøyelsespark på Leksand på vei hjem fra den bilturen.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det flere som synes å finne fram til der du laster opp bilder for bruk til vedlegg er vanskelig?

Jeg finner fram til Administrer vedlegg i kontrollpanelet her, men der ser jeg ingen mulighet til å laste opp noe, selv om jeg allerede har gjort det en gang tidligere.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det flere som synes å finne fram til der du laster opp bilder for bruk til vedlegg er vanskelig?

Jeg finner fram til Administrer vedlegg i kontrollpanelet her, men der ser jeg ingen mulighet til å laste opp noe, selv om jeg allerede har gjort det en gang tidligere.

What? Du mener når man skal laste opp bilder i poster du skriver? Det er jo rett under tekstbildet hvis du bruker full editor.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

What? Du mener når man skal laste opp bilder i poster du skriver? Det er jo rett under tekstbildet hvis du bruker full editor.

 

Takk. Er ikke ofte jeg bruker full editor, så falt meg ikke inn å sjekke akkurat der.

Synes det burde ha vært en lenke til å laste opp i Administrer vedlegg også, siden du kan fjerne ting derfra.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...