Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

http://www.youtube.com/watch?v=IfbX1SuLBZk

 

lulz........

 

Folk tuller om WW2 , Hitler , og div andre tyranner........da kan man tulle med ABB oxo , blir bare dobbeltmoral å si at en humor er greit men en annen ikke.

 

Verdens mest kjente pattedyr ?

 

-Roger Mår :D

 

På engelsk har man uttrykket "skeletons in the closet" , i Sverige derimot heter det "skeletons in the freezer" (hun Gbg dama) ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Folk tuller om WW2 , Hitler , og div andre tyranner........da kan man tulle med ABB oxo , blir bare dobbeltmoral å si at en humor er greit men en annen ikke.

Jeg har ingenting imot at noen kødder med Breivik og det der, men da må det i det minste være morsomt.

 

Tross alt, aldri før hadde så mange ungdom tatt svømmeknappen på én gang som på Utøya!

(sitat av en AUF-er)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Hvorfor så seriøs :D

 

Joker : "The climax of my career ! , ha ha ha.....the unmasking of Batman and Robin , the Boy Wonder......mu ha ha ha ha !"

Lenke til kommentar

Absolutt ABB samleplate , løl og kjøp :

 

"Kanskje kommer Breivik hit til middag her i dag"

 

"Noen ganger er det ålreit , Breivik ekke særlig ålreit"

 

"Her blir det liv" , "Utøya , æ e så glad i Utøya" av DDE

 

"Den jævla Breivik" , av Teigen

 

"Boom-bastic"

 

"S-O-S , Breivik killed my family" av dr Bombay

 

"Diary of a madman" , "Paranoid" , "Iron Man" av Ozzy

 

"Enter Breivik" , av Metallica (bonusspor : "Enter Kiwi Bob")

 

"Teenage Mutant Ninja Breivik"

:D

Idiot.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Er det noen overhodet som er på bølgelengde med ElvisTCB?

 

Folk tuller om WW2 , Hitler , og div andre tyranner........da kan man tulle med ABB oxo , blir bare dobbeltmoral å si at en humor er greit men en annen ikke.

 

Du får tulle med hva faen du vil, så lenge det er morsomt. Men du får ikke lov til å skrive "oxo".

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Agurktid.

 

In other news, Penny Arcade's On the Rain-Slick Precipice of Darkness episode 4 er en god del kulere enn de to første episodene, og jeg skal på roadtrip til Geiranger og Grotli på lørdag. Kan bli interessant det, har ikke kjørt gjennom Geiranger på over 10 år. Mulig jeg også får tatt meg en tur til Stryn, og jeg får definitvt en ny tur til Lom på veien hjem. Er det godt vær, så kanskje vi prøver oss på Galdhøpiggen også, når vi først er i området.

 

 

Jeg kommer aldri i verden til å gå opp på det fjellet, eller noen andre fjell eller tinder.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...