Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Lurer på om kameraten har kjøpt katta i sekken mht WD Elements ekstern hd......får den ikke installert , finner ikke stasjonen....disse skal visst ha ræva kabler , kanskje det er det som er feil :/

Lenke til kommentar

Shit, gikk glipp av kampen i går, nja i slike tilfeller er youtube et alternativ!

 

Hardt å være boksefan i Norge. Har fått øynene opp for den eldgamle kunsten hvor to gentlemens møtes i ringen for å slå hverandre bevisstløs, men formydermakten Norge vil jo ikke at jeg skal se på slikt synderi.

 

Har du tips? Ser kun på Eurosport nå og da, når det er kamper og det passer seg.

Lenke til kommentar

Hardt å være boksefan i Norge. Har fått øynene opp for den eldgamle kunsten hvor to gentlemens møtes i ringen for å slå hverandre bevisstløs, men formydermakten Norge vil jo ikke at jeg skal se på slikt synderi.

 

Har du tips? Ser kun på Eurosport nå og da, når det er kamper og det passer seg.

 

Ja, er det. Eller jeg har jo kanskje ikke det problemet. Jeg har jo haugevis av tyske kanaler jeg ser på. (Er jo fra Tyskland) Kampen i går kom på RTL. Pleier se dem på TV eller streame på denne siden: http://www.tv-kino.net/ Kanskje du finner noen engelske/amerikanske sider som streamer så kan du jo se det og skjønne hva de sier.

 

Hva er ditt favoritt team, eller Boxer da?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...