Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var faktisk ikke så ille. Hvorfor velger hun heller å synge så grusomt som hun vanligvis gjør?

 

Lettere å cashe inn med dansbar EDM-pop? Hele Kesha-personaen er en schtick (som fungerer utrolig bra), som spiller på hva moderne popindustri innebærer. Selvfølgelig ekstra morsomt at hun tjener penger på dem hun gjør narr av.

Lenke til kommentar

Hvis du nettopp quotet Kesha, tror jeg at jeg må ignorere deg for sånn... resten av livet.

Kunne ikke vært mer enig. Sangstemmen hennes er det ikke stort å si om. Jeg har gitt opp å bruke ord for det. Og jeg lurer på hvorfor hun absolutt skal ha et image som ei utpult prostituert med alkoholproblemer. Halliken er plateselskapene, og av en eller annen grunn er det faktisk mennesker som liker det. Vel vel.

 

Zealuu: Ikke at det er så utrolig viktig. Men hvis det er en hysterisk morsom forklaring bak det opplegget der...

Endret av Skamklipt
Lenke til kommentar

Den hysterisk morsomme forklaringen står jo svart på hvitt der oppe. Personaen som sutrete, autotunet white trash er nettopp det - en persona, som leker fritt med alle tropene som sammen oppsummerer alt som er galt med musikkindustrien (mangel på musikalsk talent, imagebygging over alt, flavour of the month-komposisjoner, utbredte rusproblemer som ingen griper inn i, også videre. Det slår meg som veldig usannsynlig at hun kunne hatt samme suksess på like kort tid om hun for eksempel solgte et image som velorganisert, sjelfull syngedame - ergo har hun spilt kortene sine ganske bra.

 

Også kan hun jo skrive tekster (jamfør Die Young når den ikke er en partylåt) og synge, når hun vil.

 

Spørs selvsagt om platebransjen er like interessert å dytte henne videre når de innser dette, men da har hun jo approximately all of the money allerede, pluss en karriere å lene seg på.

 

Hadde gjort det samme in a heartbeat.

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror heller de HÅPET at det skulle forsvinne på fem år. :) Hva enn som er riktig er det uansett en morsom tanke at de ikke selv forstår hvor dårlig mesteparten av musikken demmes faktisk er.

Jeg tipper de gir litt faen i kvaliteten på musikken de selger. Målet er å få solgt et produkt, og tjene penger på det. Noe de fint klarer.

Lenke til kommentar

"- Hvis noen virkelig tror jeg trenger rehab ler jeg høyt. Jeg er 19 år. Jeg har fem nummer én album. Jeg har sett hele verden og jeg har oppnådd med enn jeg noen gang kunne drømt om. Jeg er 19 år, det burde heller skremme noen at dette bare er begynnelsen."

 

Den nye Kongen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...