Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zealuu: Nå må du roe deg litt ned, mann. Jeg syns du bare er veldig morsom underholdning. Og hvis du ser tilbake på innlegget du skrev så tror jeg vi begge vet at det er du som skriver som en wikipedia-artikkel. Hvis du er så utrolig opptatt av å fremheve den korrekte betegnelsen på en fransk frase så får du bruke "Stair wit", isteden, da. Men hovedpoenget her er at jeg vet veldig godt hva du mente med det pompøse tullet ditt, og det virker bare utrolig stusselig når du forsøker å heve deg over andre på denne måten med nesen i sky. Og du, jeg er da ikke sint. Du gjorde dagen litt komisk og ikke minst morsom mens jeg drakk morgenkaffen. Jeg personlig forstår ikke hvorfor du gidder men jeg antar at din vakre og ikke minst sømmelige brud sitter ved din side og gir deg latterlige kvalitetspoeng på en så useriøs del av forumet som dette. Og du, igjen. Jeg kom ikke plutselig på noe å komme tilbake med. Jeg var opptatt med å gjøre ferdig innlegget mitt, og jeg hadde lange diskusjoner med kjæresten min. Jeg gidder virkelig ikke gruble over sånt når jeg har så mye annet å ta meg av.

 

Ikke bekymre deg sånn, du. Jeg trenger ingen trøstegif fordi du tror at du har klart å treffe et punkt. Sadly, er det kun ett menneske på hele jordkloden som kan det. Og du er ikke en av dem, kjære deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Oi, holdt på å gå glipp av dette. Bruk sitat-tags!

 

Åh, jeg beklager Hr.Zealuu, jeg må ha glemt det helt. Jeg får legge til hva jeg mente med ulv i fåredrakt, da. Jeg sa litt, og det jeg egentlig mente var du prøver å mengde deg med en flokk du ikke passer inn i for å virke så utrolig skolert, intelligent og hovmodig. Hva du egentlig vil er det bare du som vet. Men for meg virker det som om du inviterer deg sev til et teselskap i denne utkledningen din for å vise at du er så utrolig begavet og klartenkt. Slik at du kan heve hodet ditt over alle andre. Forresten var denne metaforen jeg brukte mer en assosiasjon til din rolle her på forumet, og jeg var vel litt kreativ i kantene. Jeg beklager på mitt dypeste, Hr.Zealuu. Jeg forstår at du bruker en annen hjernehalvdel litt for mye, og sikkert mer enn meg. Neste gang skal jeg gi deg det bokstavelig og snevert. Trodde dessverre du kom til å forstå hva jeg siktet til.

 

Ha en strålende dag med Veronica Mars. Hun er litt deilig, liksom.

Endret av Skamklipt
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Åh, jeg beklager Hr.Zealuu, jeg må ha glemt det helt. Jeg får legge til hva jeg mente med ulv i fåredrakt, da. Jeg sa litt, og det jeg egentlig mente var du prøver å mengde deg med en flokk du ikke passer inn i for å virke så utrolig skolert, intelligent og hovmodig.

 

Du har avslørt meg, jeg poster egentlig bare på forumet for å få bekreftet egoet mitt.

 

Kristen Bell er min celebrity shag concession, men det er ikke først og fremst på grunn av det at Veronica Mars er strålende.

Lenke til kommentar

Du har avslørt meg, jeg poster egentlig bare på forumet for å få bekreftet egoet mitt.

 

Kristen Bell er min celebrity shag concession, men det er ikke først og fremst på grunn av det at Veronica Mars er strålende.

Hvem er det som ikke liker henne. Majoriteten gjør det i alle fall. Jeg lurer på om det er fordi hun er sexy/vakker hva enn man ser eller på grunn av hennes image i serien. Kanskje en kombinasjon. Må innrømme at jeg likte serien. Men The Walking dead har tatt over for øyeblikket. Jeg mener, machete og zombier som pets.

Endret av Skamklipt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...