Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zeelau: Haha, dette var dagens. For det første, du tror åpenbart at det tar meg to dager å komme med noe du kaller "comeback". Det tar meg to dager å få tilbakemelding fra de tre forfatterne jeg leverte teksten min til, skrive ferdig innleggene til nettmagasinet og gi kjæresten min litt tid i samme slengen. Jeg sjenket ikke denne sjelen en tanke iløpet av de dagene. Jeg trodde også først og fremst at det var litt mer seriøst å komme med kilder å støtte seg på, drøfting av meninger, og ikke minst fortelle hvorfor du sa akkurat det du sa. Noe han ikke gjorde. Her var det rett til smålige personangrep. Men hei, jeg er jo i sosialt. Det glemte jeg.

 

 

Og en annen ting, det å bruke franske faguttrykk får deg ikke til å virke mer intelligent. Det får deg til å virke blærete og selvforherligende. Jeg får faktisk et bilde i hodet av en herre ikledd frakk, forhistorisk sminke med kritt og bly, et lommetørkle og ikke minst en god gammeldags parykk for å skjule sine mangler. Litt som ulven i foredrakt, vet du. En som presser seg inn i en gruppe for å heve seg over andre ved å late som om han er så fordømt skolert og dannet. Slutt, det er patetisk.

 

Gå og syt til dama di, du. Kanskje du får en blowjob som medlidenhet for ditt tapre forsøk.

Endret av Skamklipt
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Nah, er blitt flink til å rydde huset mitt.

 

Er bare sliten som et hælvette av rydding, sikker på grunn av medisiner.

Stå på!

Skal gjøre det samme selv etter at jeg er ferdig med det nødvendige arbeidet og den daglige treningen. Men etter det skal jeg faen meg spille Skyrim og la hoder rulle.

 

Slimda: Det betyr at det fungerte ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...