Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

kokebok for n00bs

How to Boil Water. Eg veit at det høyres ut som eg gjer narr av deg, men det er faktisk ein strålande kokebok som tar for seg masse basics og gode grunnoppskrifter med forslag til å gjere ting meir spennande etc. Endret av Eplefe
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nja, liker Lofotposten, avisa nordland, Bladet, Adressa, bergens tidene og litt klassekampen/morgenbladet når jeg er ikke vil lese om damli.

Edit:

snip

Hater de som klarer å "knipe" skikkelig hardt rundt spekteret, ikke komfertabelt og ødelegger momentet/rytmen min.

Endret av Primer4
Skrevet

Eh, heller RT, Russian Times. Så mye søppel det er blitt av aviser. Eller, kanskje det alltid har vært sånn. Faen vet, egentlig.

Jeg vet ikke hva som er morsomst: At du ikke engang vet hva RT står for, eller eller at du tror Putins talerør er et eksempel på god journalistikk.

Skrevet

går ikke du på voksenopplæring?

Akkurat.Men den gjennomsnittlige mentale alder ligger på rundt 14,2.

Lars: Trøst deg med at disse idiotene finnes overalt.

Det er en skremmende tanke.

Det aller mest skremmende er at brorparten av disse idiotene har unger. Faith in humanity lost.

Skrevet

En hjemmeeksamen på 21 timer, 2000 ord. Burde gå fint det?

Ja.

Klarte det på syv! Godt nok til C. Middelmådighet er veien å gå.

Skrevet

Fikk en halv røyk før pausen min ble avbrutt av frysevarer. Nå virker sjefen litt misfornøyd med at jeg tok en ny røykepause nå. Jeg har ikke dårlig samvittighet.

Skrevet

Problemet er jo at de formerer seg.

Det virker som jo dummer folk er, jo mer formerer de seg.

Jeg skal iallefall ta ansvar, og heller adoptere om kidz noen gang blir aktuelt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...