Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Umulig. Det finnes lite som er mer genialt enn hårveksten til Tobias. De ble jo også såklart sendt av lufta tidligere enn planlagt og gjorde det helt sikkert vanskeligere å fullføre.

Siste sesong av Arrested Develpoment var pinlig. Trist avslutning, men har forhåpninger til neste sesong.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, selv sesong 3 av Arrested Development som var seriens dårligste sesong av de tre første var jo allikevel mye morsommere enn mye av det vi ser i dag. Tror jeg aldri har ledd mer av en komiserie enn Arrested Development, selv mer enn Seinfeld.

 

Med andre ord, personer som meg som ikke engang liker TV-serier er nemesisen deres?

 

Hadde jeg giddet så hadde jeg vel vært mer som Jehovas vitner, ved unntaket å alltid møte opp på døra di klokka 11 på en søndag etter en fyllekule dagen etterpå som alltid skjer med meg. Er det vanlig at de folka alltid går rundt på søndager, eller er det faen meg?

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Har bare sett filmene til Monty Python. QI har jeg alle sesongene til, men fortsatt bare sett en 3-4 episoder. Simpsons ser jeg bare når det dukker opp på TV når jeg er på besøk, og Family Guy likeså.

 

Nei, jeg er ikke særlig glad i TV-serier.

 

- Jeg må si at jeg er beæret at du orker å bla gjennom innleggshistorikken min et helt år tilbake. Visste ikke at jeg betydde så mye for deg.

Endret av Slimda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uhm... ja? Er det noen andre enn misogyne rasshøl som rægger og skryter av det?

Hissig du da? :( vet ikke engang hva misogyn betyr :3

 

Skal innrømme at jeg kjørte litt fram og tilbake de første 2-3mnd etter jeg hadde kjørt opp som 18-åring i en småby hvor råning er sånn ca. det eneste fritidstilbudet.

 

Men kan ikke si jeg er noe stolt av det i ettertid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...