Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det høres da ut som en drømmesituasjon.

Nei, det er ikke det. Du sier du vil ha søvnløshet, mangel på konsentrasjon, null impulskontroll, muligens hallusinasjoner, hyperaktivitet, angstanfall, OCD, psykoser, aldri komme til poenget i samtaler fordi det er så mange digresjoner som bare må ut, eller lignende snacks. Eller alt samma på en gang. Det er det den maniske delen kan innebære.

 

Det er ikke bare det at man ser seg selv i speilet og tenker at "Dæven, jeg er sexy."

Lenke til kommentar

Det må da finnes noen fordeler ved å være bipolar?

Skal innrømme det at det å se seg i speilet en dag å synes at en er jævlig kjekk er kult. Eller inspirasjonen til å skrive eller ta bilder eller andre kreative ting jeg får når jeg er hypomanisk er litt nice. Følelsen av å kunne gjøre nesten alt en vil. Man kan klare ALT. Man kan få alle damene man vil.

Så joda, det kan være positive opplevelser også.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Kan ikke noen legge meg til som venn på last.fm? Jeg har bare en venn :(

Your musical compatibility with AdrianForsberg is SUPER

Music you have in common includes Kvelertak, My Bloody Valentine, Dinosaur Jr., Youth Lagoon and Foxygen.

 

Dette er flott.

Lenke til kommentar

install gentoo

Passed dårlig i og med at jeg er pro g4mer

Finn ut hva som tar opp plass med windirstat.

Takktakk, innstalerer Windirstat nå så skal vi finne synderen :)

Also:

HDD/SSD = lagringsplass

Minne = RAM

Gidd å mas om termologien når jeg tilogmed presiserte at det var C: det var snakk om

Lenke til kommentar

Gidd å mas om termologien når jeg tilogmed presiserte at det var C: det var snakk om

Hvis ikke du hadde spesifisert det hadde jeg spurt deg hva du skulle med så mye RAM. Siden du gjorde det klart at du mente HDD/SSD-en ser jeg det som min oppgave å opplyse om riktig terminologi slik at man slipper forvirring i fremtiden.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...