Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ripoff av Pokémon kan jeg si meg enig i, men dårlig vil jeg ikke akkurat kalle det. De to første sesongene var ganske kule, og er bedre enn nåværende Pokémon, om ikke annet.

 

Forøvrig, Facebook fortelle rmeg at jeg får meg noe hvis jeg gjør husarbeid, men jeg ser ikke helt for meg at "Vil du være med hjem og se hvor flink jeg er til å vaske?" fungerer så godt. :p

 

Har ikke sett noe av de siste sesongene av verken Pokêmon og Digimon, forholder meg til det gamle.

 

 

Tviler på at det fungerer, med mindre du er jente. Og i tillegg til at du er villig til å ha på deg sexy undertøy eller sexy stuepike kostyme.

Lenke til kommentar

Har ikke sett noe av de siste sesongene av verken Pokêmon og Digimon, forholder meg til det gamle.

 

 

Tviler på at det fungerer, med mindre du er jente. Og i tillegg til at du er villig til å ha på deg sexy undertøy eller sexy stuepike kostyme.

Vel, det var flere kvinner i vennelista mi som foreslo det. Hvis mannfolka gjør litt husarbeid, så har ikke kvinnfolka hodepine så ofte. Eller noe i den duren. Ikke vet jeg hva som foregår i huet på folk (som er mentalt) over 30.

Og jeg kan glatt ta på meg kjole og gå kommando. Det er bare digg.

 

Det er liten tvil om at smurfen er villig til å ha på seg sexy kostymer.

Det har du rett i. Rawr!

Lenke til kommentar

Vel, det var flere kvinner i vennelista mi som foreslo det. Hvis mannfolka gjør litt husarbeid, så har ikke kvinnfolka hodepine så ofte. Eller noe i den duren.

 

Du får nevne for dem at studier har blitt gjort om det med hodepine og sex. Orgasme hjelper visst på hodepine, så man burde visst bare la det stå til.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Gratulerer, Beccafe! :D

 

Gratulerer til HiNT for å endelig ha fått sendt meg bachelorgraden min i multimedieteknologi. Fra jeg først ba om å få den sendt i midten av august, til de sa de sendte den første gang jeg purra halvveis inn i september, til neste gang jeg purra i slutten av oktober, så igjen i midten av desember, og i dag kom den endelig! Må få fiksa ramme til den. Og veggplass. :p

Lenke til kommentar

Vel, hvem er det som ikke liker å kle seg sexy? Jeg tror dette var ment å være en fornærmelse mot deg, men jeg ser ikke hvordan det kan være det.

 

Also: Gratulerer med postID "20100000"

På ingen måte en fornærmelse. Jeg ser bare for meg at smurfen er typen som ville likt å kle seg som en sexy stuepike.

Lenke til kommentar

På ingen måte en fornærmelse. Jeg ser bare for meg at smurfen er typen som ville likt å kle seg som en sexy stuepike.

You better believe it.

 

Vel, hvem er det som ikke liker å kle seg sexy? Jeg tror dette var ment å være en fornærmelse mot deg, men jeg ser ikke hvordan det kan være det.

Also: Gratulerer med postID "20100000"

Vel, jeg ser heller ikke hvordan det kan være det. Det er digg å kle seg sexy. Og kan jeg ha på meg en blomstrete sommerkjole, blir alt så mye bedre. For ikke å snakke om luftigere. Ikke at jeg har brukt kjolen siden 2010, eller hatt noe interesse av det, men den er nå der et sted.

 

Also; postID?

Lenke til kommentar

Kommet langt i "Forbrytelse og Straff"? Jeg begynner på Anna Karenina når jeg henter den på biblioteket på mandag.

Leste den ferdig for et halvår siden, men fulførte Idioten i går. Forbrytelse og straff trumfer både den og alt annet jeg har lest av Dostojevskji, eller D-Dawg som jeg kaller han. Tolstoj har jeg enda ikke våget meg å prøve meg på. Dropper "Faust" og kjører på med "Bestialitetens historie" av Bjørneboe fremover.

 

fethet.

Aiaiai, dette har jeg lett etter lenge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...