Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når du en gang hopper på Tolstoj ... Vel, jeg leste "Krig og fred" først, og gud bedre, den var kjedelig. Likte "Ivan Iljitsj'" død mye bedre. "Anna Karenina" var så som så. Tatt i betraktning at jeg var 14 til 16 år da jeg leste de. Kanskje lese de på nytt nå som jeg er eldre og har en mer moden smak.

 

Hva synes du forresten om "Idioten"? Jeg likte den svært godt. På høyde med "Brødrene Karamasov"

Lenke til kommentar

Idioten traff, men ikke like godt som Brødrene Karamasov. Første del var virkelig bra, resten så som så. Alt i alt en god bok.

 

Coa, fått tilbake din gamle bruker nå?

Ja, det ser sånn ut.

 

sjekk ut lazerhawk og alpha boy, coa. førstnevnte slipper nytt album i år. stikkordene er som følger: miami vice, nes, 80-talls actionfilmer og neonlys.

Fleksemusikk. Knall!

Endret av Coa
Lenke til kommentar

Jeg vil si du må til gameboy color eller pocket jeg da.

Jeg hadde en sånn lignende sak:

gameboy-keyring-2.jpg

Sånn liten dings med bare ett spill på.

 

Og så hadde jeg NES når andre folk hadde N64...

Men noen år senere gikk jeg rett over til PlayStation, og det var mildt sagt helt sinnsykt for en liten kid som meg.

Endret av coyotemannen
Lenke til kommentar

Kan delvis relatere til det. Da alle hadde discman og minidisc-spillere, sporta jeg fremdeles walkman. :p

Jeg hadde flere CD-er enn kassetter, og CD-brenner, så jeg brente mine egne CD-er for å høre på hjemme eller på skolen, men fikk ikke tak i Discman før i 2002 eller noe. Året etter at jeg hadde kjøpt en MP3-spiller på 6GB som var hakket større enn en discman. Merkelig nok lever den enda.

Lenke til kommentar

Damn! Hvor mange disketter? Du får jo nesten ikke plass til én 128 kbps-sang på en diskett engang.

En kompis og jeg benyttet oss av overprisa CD-RW-plater for å flytte data mellom oss når nettet var nede (annenhver dag, radionett er det verste jeg har vært med på). Husker forøvrig WinMX, kom vel året etter Napster eller så. Tok det mer og mer i bruk etter at Napster ble hundset mer og mer.

Lenke til kommentar

Damn! Hvor mange disketter? Du får jo nesten ikke plass til én 128 kbps-sang på en diskett engang.

En kompis og jeg benyttet oss av overprisa CD-RW-plater for å flytte data mellom oss når nettet var nede (annenhver dag, radionett er det verste jeg har vært med på). Husker forøvrig WinMX, kom vel året etter Napster eller så. Tok det mer og mer i bruk etter at Napster ble hundset mer og mer.

 

Gikk 2-3 disketter på hver sang, delte opp filene med Winzip. Når vi lasta ned musikk søkte vi etter så lav kvalitet som mulig pga mindre størrelse på filene. Naboen hadde ikke internett og vi hadde ikke CD-brenner, så ble eneste muligheten. :p

Lenke til kommentar

Herre ... Glad jeg aldri har opplevd det. :p Husker pappa hadde en Siemens-telefon med et 9,6k-modem. Han satt på et hotellrom før en legekonferanse og lastet ned Klovner i Kamp med "Dr. S" for å spille for de andre legene. De likte den og flere kjente seg igjen i den.

 

Også glad jeg har hatt internett siden 14,4k-dagene. Selv om det var tilnærmet umulig å bruke til å laste ned bilder av lettkledde damer (damn you, bmp!) så fungerte det greit til surfing, og har lært meg å ha tålmodighet. Samt at vi kjøpte CD-brenner til 486-en. Stas. Den hadde også en 2x CD-ROM. Good times. Tok meg 3-4 timer å installere et spill, og en halvtime å laste spillet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...