Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare registrerte det uten å heve øyenbrynet. Ble ikke overrasket engang.

Altså, jeg har da standarder jeg også. Holder meg unna jenter med overdrevent mye brunkrem i trynet og mindre allmennkunnskap enn de som brukte skoletimene på å lage hull i pultene med passere og aldri kom seg videre etter ungdomsskolen.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle det være kleint? Du er bare en kunde i butikkene som alle andre. Er du så redd for at folk du ikke kjenner og aldri kommer til å kjenne eller møte igjen skal tro du er en ensom loner som ingen liker og ikke har venner? Tror du virkelig folk tenker sånn? Da trenger du en psykolog :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I hans hode er det en generell regel om at folk må reise i flokker på svenskehandel, ellers vil "alle de andre" tro man er en rar einstøing. Går du selv rundt og tenker det om andre du ser helt tilfeldig? Hvorfor skulle de isåfall tenke det om deg? Du er jo bare en i massen som rusler rundt på butikker og handler.

Lenke til kommentar

I hans hode er det en generell regel om at folk må reise i flokker på svenskehandel, ellers vil "alle de andre" tro man er en rar einstøing. Går du selv rundt og tenker det om andre du ser helt tilfeldig? Hvorfor skulle de isåfall tenke det om deg? Du er jo bare en i massen som rusler rundt på butikker og handler.

Likevel er det overraskende mange som tenker sånn.

Lenke til kommentar

jeg går på butikken. mange der ser på meg spottende, noen ser på meg trist og bekymringsfullt. de tenker "åh stakkars han er aleine på butikken har han ingen venner? har han et syndrom som gjør han ulikbar? er han homo og vil ikke ha venner fordi han ikke vil bli friendzoned?" det de ikke vet er at hjemme har jeg alle de vennene jeg vil ha og mer kuttet opp og stablet i rekke og rad sortert etter hudfarge på kjøkkenbenken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...