Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg la meg for to timer siden og fikk ikke sove..men skal ikke på jobb før 22 ikveld, da..må jo sove fordet. Hmm. For varmt.

 

Her er alt du ikke trengte å vite om Gamera

 

http://americankaiju...ameraGOTU.shtml

 

Han er en monsterskilpadde på størrelse med Godzilla som kan blåse fireballs fra munnen og fly med jets i føttene som må slåss mot gigantiske 100 meters forhistoriske monsterfugler som skyter lydbølger som kan smelte metall, og smadre halve japan i samme farten.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nå begynner jeg på vgs. Hehe.

Aww, syntes førsteklassingene så så søte ut der de vimset rundt og ikke viste helt hvor de skulle gjøre av seg idag. :) (hadde helt glemt hvor små femtenåringer er)

MÅ jo ikke, jeg fikk jobb etter kun mail/oppringning og så jobintervju, men selvsagt kan det øke sjansene dine og sende i fysisk form.

Jeg tror hun fant en jobb hvor de vil at man skal søke per brev.

Da må man jo bare gjøre som de spør om, er jo ikke noe stress likevel.

 

Vil forøvrig anbefale deg (gypsy) og ringe og purre endel etter søknaden er sent. (er ofte det lille ekstra initiativet som skal til for å komme seg foran de andre søkende.)

Endret av Primer4
Lenke til kommentar

Bah, for en dag på jobben. Ikke nok med at jeg endte opp med å bruke godt over en time på å rydde etter forrige ukes vikar bare i dag, så ble min kollega sykemeldt slik at en enda mer uerfaren vikar skal kjøre min kollega sine ruter de neste dagene. Lukter overtid lang vei!

 

Jeg begynner første dag på tredjeåret HiST...

 

Hvorfor sadface?

Lenke til kommentar

Jeg har også vært på VGS i dag. Filma den oppussa skolen jeg gikk på. Blitt ganske nice, selv om de fortsatt ikke er ferdige. Morsomt å treffe på læreren jeg hadde da jeg starta der for 10 år siden også, de fleste andre jeg hadde har pensjonert seg, dødd eller begynt ved andre skoler.

 

Jeg begynner første dag på tredjeåret HiST... :(

Lei deg fordi du snart er ferdig, samt at du må skrive bacheloroppgave?

Lenke til kommentar

Det har vært veldig mye smårips ute i Bergen i dag. Virker som om alle jentene tar skolestarten på VGS litt i overkant seriøst mtp. bekledning.

 

Og, jeg har opplevd noen som tydeligvis har starta på ungdomsskolen og kler seg som om de tror de er Rhianna i S&M-videoen eller noe. Hva skjer med foreldre som lar 12-åringer gå ut med litt for liten skinnbukse, topp og skinnjakke som viser ca alt? Det var jo ikke noe å si på antrekket altså, om det hadde vært en 16-18-åring som hadde hatt det på seg på byen eller noe, men...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...