Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår ikke at folk velger å drikke sats frivillig jeg.

Vi har allerede establert at du ikke eier smak. At du ikke liker vin er ingen overraskelse. Du drikker vel gjerne Jack Daniels med cola i stedet for en god Islau, gjetter jeg.

Begge fotballagene mine tapte i dag... Trenger trøst :\

Du får komme på besøk da så skal jeg gi deg "trøst". Hjemme aleine i kveld.
Skrevet (endret)

Isbiter galt og nå?, og hva har det og ikke like brekningsmiddel med smak og gjøre?

Edit: Neste blir vel at det er "harry" å sippe ned noen flasker cava på vors og?

Endret av Primer4
Skrevet

Isbiter galt og nå?, og hva har det og ikke like brekningsmiddel med smak og gjøre?

Isbiter er galt fordi det fjerner smaken. Man drikker ikke whisky for å bli full. Man drikker det fordi det er godt. Litt vann er ok. Gjerne 1-10 dråper. Det åpner ofte mye av smaken. Men JD er ikke Whisky. Det er sour mash bourbon. AKA kloakkvann. Prøv en ordentlig singlemalt. Gjerne Ardbeg 10 y/o eller Caol Ila 12. Jeg er veldig fan av sistnevnte eller Arran Single malt, single cask, cask strength. Men den trenger litt vann for å åpne smaken da. Og du får aldri samme smak siden de kommer fra forskjellig fat. Hver flaske er merket med jvilket fat og hvilken flaske av det fatet det er. Det eneste du vet er at det er jævlig godt.
Skrevet

Men det ser jo ut som hu trenger kvantitet så mye som hu drekker.

Det er Frosta-blodet. Vi må ha mye for å merke noe.

Hører fint at det er fadderuka her nå, fullt av jenteskrik og skrål utafor. Hvorfor må noen jenter hyle så fryktelig med en gang de har én øl innabords?

• Liker 1
Skrevet

Jeg kom jo nettopp hjem. Og bor ikke du langt faen i vold ute på landet et sted?

Dessverre. Skulle gjerne bodd nærmere byen. Jeg bare har en altfor god leilighet for prisen. Pluss at det er ca. to minutters gange fra jobben til dama. (Ønsk henne lykke til den neste uka byw. Fagprøve)

Hvorfor må noen jenter hyle så fryktelig med en gang de har én øl innabords?

"Jeg er såååå full" er parringsropet til den gjengse studentinne
  • Liker 1
Skrevet

Potit, pæng, kjærring å sæng, d e allt en frosting træng?

Pottit har vi i hvert fall så det holder!! Pæng e det verre med.

Skrevet

Isbiter er galt fordi det fjerner smaken. Man drikker ikke whisky for å bli full. Man drikker det fordi det er godt. Litt vann er ok. Gjerne 1-10 dråper. Det åpner ofte mye av smaken. Men JD er ikke Whisky. Det er sour mash bourbon. AKA kloakkvann. Prøv en ordentlig singlemalt. Gjerne Ardbeg 10 y/o eller Caol Ila 12. Jeg er veldig fan av sistnevnte eller Arran Single malt, single cask, cask strength. Men den trenger litt vann for å åpne smaken da. Og du får aldri samme smak siden de kommer fra forskjellig fat. Hver flaske er merket med jvilket fat og hvilken flaske av det fatet det er. Det eneste du vet er at det er jævlig godt.

Jeg har ennå ikke funnet en alkoholholdig drikke som jeg frivillig ville valgt å drikke for nytelsens skyld.

Skrevet

BAILANDO, BAILANDO, AMIGOS ADIOS, ES EST LE IS IOSLEJUEKDSJS LOCO

*bytte spilleliste fra NOFX-lista mi*

Bailando minner meg så sykt om Quarten i '98. 96 med appelsinjus og pallebål man ble utfordret til å vandre over. Plutselig satt foten fast i en brennende palle, men hva faen så?

Siste året det var lov med bål i campen av en eller annen grunn. Føler meg ikke skyldig.

Jeg har ennå ikke funnet en alkoholholdig drikke som jeg frivillig ville valgt å drikke for nytelsens skyld.

Smaken er som baken. Delt og i noen tilfeller stinker den.
Skrevet

Psjt. Finnes så utrolig mye god vin. Å drikke en god vin til middagen er himmelsk.

Skrevet

*bytte spilleliste fra NOFX-lista mi*

Bailando minner meg så sykt om Quarten i '98. 96 med appelsinjus og pallebål man ble utfordret til å vandre over. Plutselig satt foten fast i en brennende palle, men hva faen så?

Siste året det var lov med bål i campen av en eller annen grunn. Føler meg ikke skyldig.

Ja, rart det ble forbudt, eyh? Skjønner ikke grunnen.

Det er vel på tide å finne frem Aqua - Barbie Girl.

cuz that's how i roll :cool:

Skrevet (endret)

Min Quarten-opplevelse var å få rævsjau av den elendige maten og CB pilsen, og vi skulle "overnatte i byen" til dagen etter, så kompisen min tok sovedop mens jeg gikk rundt halve natta og prøvde å holde ham våken fordi jeg var altfor dritatrengt til å sove. Ikke ville jeg sove ute heller. Værste opplevelsen jeg har hatt. Husker jeg måtte inn på en nattåpen sushi-sjappe og låne dassen, satt og dreit så lenge at kjerringa kom og banka på og truet med å ringe politiet, fordi kompisen min hadde sovna ved et bord. Ut og gå igjen, mens han sovna så fort han satte seg ned noen sekunder. Selv ble jeg dødskvalm hvis jeg ikke bevegde meg. Fant heldigvis en nattbuss som gikk til Oslo rundt kl 04, har aldri vært så glad før. Var meninga vi skulle ta toget 11 dagen derpå.

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...