Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klager ikke egentlig. Fastlegen min er rimelig amazing, og har blant annet byttet allergimedisin på meg nesten umiddelbart hver gang noen ikke har fungert, og gjort oppfølging for psykiateren min sånn at han kunne fornye enkelte resepter for hodet mitt uten at jeg matte til psykiater m.m., men nå vil jeg ut herfra.

Lenke til kommentar

Jeg tok sarkasmen.

 

Satser på å ha minst mulig med helsevesenet å gjøre. Straks man er avhengig av at andre gjør jobben sin skikkelig på dine vegne kan man ta gift på at det vil bli problemer.

 

Dette er også grunnen til at jeg ikke liker å reise med noe mer enn håndbagasje, som jeg kan passe på selv. Men, det kommer alltid en dag der man ikke har noe valg.

Lenke til kommentar

Fastlegen! Heldigvis ikke så ille at jeg var på haukeland. Fikk skryt for lungekapasiteten min. Til tross for at jeg er tungpustet. Han mener det er snakk om overeksponering av allergener, så vi byttet allergimedisin til en som ikke gjør meg så slapp, og satser på at det bedrer seg i løpet av uken. Huhei.

 

Ikke vær så smart nå da! Det er på innkjøpslista men de hadde det ikke på biltema sist jeg var der.

Jeg har en adapter du kan få i bytte mot en kjøretur hjem fra jobb.:>
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...