Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan jeg ha gått totalt glipp av en genial serie som "Misfits"?

Traileren så ganske bedriten ut da.. :S

Kaffe smaker jo vondt fra før, da kan ikke decaf smake noe særlig heller.

sniffsniff...her lukter det kristenmannsblod..
Skrevet

Jeg har returnert fra en hyggelig fototur i gokk, og er til dels oppspist av mygg og knott, men etter bildene og filmene vi fikk å dømme, var det absolutt verdt det. :D

Skrevet

Kaffe smaker jo vondt fra før, da kan ikke decaf smake noe særlig heller.

Er mange som drikker decaf allikevel. Kaffe er forøvrig ikke vondt i det hele tatt.
Skrevet (endret)

Trenger vitterlig ikke komme til Bergen for det. Det er fire Dromedarer i Trondheim med veldig kompetente folk som garantert finner noe du liker. Hvis du ikke liker søt chili, f.eks., er jeg ganske sikker på at du ikke har en sjel.

Edit: Ikke at jeg er så glad i søt chili, men jeg tror det er mest fordi jeg har drukket så mye av den. Whatever.

Endret av Eplefe
Skrevet

Vel, jeg liker chili i kakao, så jeg antar det er godt i kaffe også?

Men altså, målet er ikke å kun drikke Dromedar-kaffe, men å få deg til å lage den til meg. :D :D

Skrevet

Vel, jeg liker chili i kakao, så jeg antar det er godt i kaffe også?

Men altså, målet er ikke å kun drikke Dromedar-kaffe, men å få deg til å lage den til meg. :D :D

Du spiser pølser med hvit saus, så du gjelder ikke. Jeg har talt.

Skrevet

Jeg har returnert fra en hyggelig fototur i gokk, og er til dels oppspist av mygg og knott, men etter bildene og filmene vi fikk å dømme, var det absolutt verdt det. :D

Se etter flått.

Skrevet

God idé, til tross for at det ikke er flått oppi der, så skal jeg gjøre så. Du er aldri for sikker.

Jeg kikker på armene og beina flere ganger hver gang jeg rusler i skogen, vet aldri med de jævlene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...