Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så glad jeg har en far som reiser mye. Nå sitter jeg på Priority Lounge-en på Schipol. Her er det gratis internett, mat, frukt, brus, juice, øl, vin og diverse brennevin. Sitter og nipper til en rødvin as we speak.

Skrevet

Jeg er så glad jeg har en far som reiser mye. Nå sitter jeg på Priority Lounge-en på Schipol. Her er det gratis internett, mat, frukt, brus, juice, øl, vin og diverse brennevin. Sitter og nipper til en rødvin as we speak.

Kan faren din adoptere meg litt i sommer? Jeg skal på to-tre lange flyreiser.

• Liker 1
Skrevet

Kan faren din adoptere meg litt i sommer? Jeg skal på to-tre lange flyreiser.

Tror han har nok unger fra før. Dessuten så må han være med på turene for at du skal få tilgang. Og det gjelder uansett bare KLM/AirFrance.
Skrevet

Mens jeg sitter på burger king og spiser softis. Kjenner jeg er litt misunnelig, Lars.

Det er gratis internett for deg hvertfall da. Da har du jo én av fordelene.
Skrevet (endret)

Fuck this, ikke noe spennende som skjer i dag. Noen kjedelige jenter inviterte til filmkveld, men det er alltid så tamt at jeg droppa det.

Endret av multisync
Skrevet

Fuck this, ikke noe spennende som skjer i dag. Noen kjedelige jenter inviterte til filmkveld, men det er alltid så tamt at jeg droppa det.

Skal kewse meg med WhiteKnight-Remi, Hanna, Programvare, McHansern og noen unknowns. You jelly?
Skrevet

"The Cabin in the Woods" var en horrorfilm utenom det vanlige. Anbefales på det sterkeste. :)

Helt uenig. Så den i går, og den var rett og slett grusomt dårlig. :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...