Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Hva er forskjellen?

 

Mest hva slags tortilla fyllet er pakka inn i, og hvordan den er bretta.

 

Selv om det i Norge blir solgt forskjellige krydder som skal avgjøre forskjellen på taco, burrito og fajitas. Men det er jo Norge :p

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes den var ganske skuffende egentlig. Hvilken film/serie skal jeg se nå?

Ja, den var ikke bra akkurat, men jeg fikk i det minste sett den.

Kjøpte og så den ene og alene for Yngve (Hustad Reite) og Ronny (Brede Aase). Nå mangler jeg bare én film, så har jeg alle de tre filmene Yngve har spilt i. :p

Lenke til kommentar

Kjøpte og så den ene og alene for Yngve (Hustad Reite) og Ronny (Brede Aase). Nå mangler jeg bare én film, så har jeg alle de tre filmene Yngve har spilt i. :p

har jeg en med P3'er her?

 

skjedd noe spennende ikveld?

Oh yes. Digga P3 på 90-tallet, Albin var helten (selv om Albin var en maskin, stor skuffelse da vi fikk omvisning på NRK Tyholt og fant ut av det), så slutta jeg å høre på radio i årevis, før jeg begynte litt random igjen i 2006. I 2010 laget vi en historisk skrekkfilm hvor Yngve hadde en av rollene og vi fikk terningkast 4 av Birger Vestmo, fornøyd med det. Uansett, da vi fikk med Yngve, begynte jeg å høre på P3Morgen og har samlet opp flerfoldige podcaster siden da, som jeg liker å sette på og slappe av med nå og da.

Lenke til kommentar

Hva er coffe shop som du snakker om L4R5 ? Er det noe narko-greier siden folk snakker om cannabis og lover ?!

Nei, det er heldigvis ikke noe narko-greier. Det er nærmest en slags pub. Bare at man får kjøpt cannabis i form av marihuana eller hasj i stedet for øl og sprit. De har egen meny med forskjellige typer og sånt. Veldig koselig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Albin var en maskin som hadde et kult program som vi pleide å høre på etter skolen, det er omtrent det jeg husker. Jeg antar at de spilte bra musikk der, siden P3 på 90-tallet var rockekanal, i stedet for det ungdommelige pop-pjattet de pusher på oss nå. Så klart, de spiller da fortsatt rocka musikk i Pyro, og noe av poppjattet er absolutt bra, men det var så mye bedre før. :p

Lenke til kommentar

Hva er coffe shop som du snakker om L4R5 ? Er det noe narko-greier siden folk snakker om cannabis og lover ?!

Nei, det er heldigvis ikke noe narko-greier. Det er nærmest en slags pub. Bare at man får kjøpt cannabis i form av marihuana eller hasj i stedet for øl og sprit. De har egen meny med forskjellige typer og sånt. Veldig koselig.

 

Aha.. Da er det jo narko-ting. Er ikke marihuana og hasj narko ? Har de egen meny med blanda cannabis ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...