Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Aha.. Da er det jo narko-ting. Er ikke marihuana og hasj narko ? Har de egen meny med blanda cannabis ?

"Narkoting" er en elendig definisjon og åpent for diskusjon. Den diskusjonen gidder jeg ikke gå inn på nå.

Nei, de har ikke en meny over "blanda cannabis". De har en meny med forskjellige typer cannabis. Jack Herrer, White Widow, Cheese Berry, Northern Lights, bare for å nevne noen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er coffe shop som du snakker om L4R5 ? Er det noe narko-greier siden folk snakker om cannabis og lover ?!

Nei, det er heldigvis ikke noe narko-greier. Det er nærmest en slags pub. Bare at man får kjøpt cannabis i form av marihuana eller hasj i stedet for øl og sprit. De har egen meny med forskjellige typer og sånt. Veldig koselig.

 

Aha.. Da er det jo narko-ting. Er ikke marihuana og hasj narko ? Har de egen meny med blanda cannabis ?

norko = narkotika.

marihuana og hasj er ikke så ille, men dette er vel vår daskende røyker bedre egnet til å svare på

Lenke til kommentar
men dette er vel vår daskende røyker bedre egnet til å svare på

Hey! Jeg er i Amsterdam. Da har jeg lov. Det er dekriminalisert her.

Sa jeg det var ulovlig? mener bare det at jeg har null kompetanse så derfor lot jeg det gå over til deg.

 

Noen som kan vekke hjernen min? tror den sover, iallefall den delen som driver med rettskrivning.

Lenke til kommentar

Sa jeg det var ulovlig? mener bare det at jeg har null kompetanse så derfor lot jeg det gå over til deg.

Neida. Det bare hørtes nesten ut som jeg var DEN hasj-narkisen liksom. :p

Sannheten er at jeg ikke har rørt det siden, tja, Wacken 09? Og før det var det et par år der også.

 

Men det jeg har smakt her nede kan ikke sammenlignes med noe jeg har prøvd før.

 

Og så styrter det :ohmy:

Then I'd better put my head between my legs and kiss my ass good bye,
Lenke til kommentar

Neida. Det bare hørtes nesten ut som jeg var DEN hasj-narkisen liksom. :p

Sannheten er at jeg ikke har rørt det siden, tja, Wacken 09? Og før det var det et par år der også.

Vel, det er din tolkning. Du vet best så kanskje du er DEN hasj-narkisen?

 

nå byner tillelen din å bli lang: Lars hasj-narkis daskemann fløtepus (og mye annet som jeg har glemt)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...